• - Special Louis Birhday topic today -
    HAPPY BIRTHDAY LOU !
    WE HOPE YOU'VE GOT A FABULOUIS DAY !






    ---


    Lieve schatjes,
    ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen, ik zal er altijd voor jullie zijn als jullie het moeilijk hebben of gewoon om te lachen. Serieus hoor, ik meen het. Ik hou van jullie <3

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    HESTEEER<33


    What's so bad about being different?

    foreverPayne schreef:
    Oh oke vrijdag kreeg ik dus de kaartjes van Joëlla en Marrit, doen zei mijn papa al van 'gy hebt een fanbase opgericht ofwelk', nu vandaag kom ik beneden liggen Lianne's, Robins, Fabiennes, Laura's er maar mijjn papa is nu niet thuis maar ik ben eens benieuwd wat hij nu gaat zeggen hahahaha. Maar serieus, ik kreeg zo een grote smile op mijn gezicht toen ik ze las !


    mijnes krijg je waarschijnlijk echt ergens heel laat. Ik moet ze nog steeds afschrijven, maar ik ben de hele week druk geweest. (joehoe)
    Net zoals dat ik verder moet schrijven. bah.
    maar ik zeg hoi en ga nu ook gelijk weer, moet douchen.
    Weet niet of ik er nog wel voor de rest van de dag ben. Ga gourmetten bij mijn altijd gezellige familie. (no_chears)


    Remember when...

    ik zie nu narry foto's op tumblr. en ik krijg gelijk zin om aan mijn narry te schrijvenxd


    What's so bad about being different?

    ah dit vind ik dus leuk he, keer op keer, jullie begroetingen. <3


    Remember when...

    INTERFILE schreef:
    (...)

    mijnes krijg je waarschijnlijk echt ergens heel laat. Ik moet ze nog steeds afschrijven, maar ik ben de hele week druk geweest. (joehoe)
    Net zoals dat ik verder moet schrijven. bah.
    maar ik zeg hoi en ga nu ook gelijk weer, moet douchen.
    Weet niet of ik er nog wel voor de rest van de dag ben. Ga gourmetten bij mijn altijd gezellige familie. (no_chears)


    Maakt niet uit joh,
    probeer er iets gezellig vna te maken <3333333


    i'm broken, do you hear me.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Maakt niet uit joh,
    probeer er iets gezellig vna te maken <3333333


    alleen de vriendin van mijn oom is geweldig. Verder heb ik echt een dode familie. Serious, alleen een veel te drukke neefje van mijn broertjes leeftij en 3 ooms. en een pake en beppe (opa en oma) (no_chears)


    Remember when...

    Wie gaat er nog meer depresief kerst vieren met mij D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SWAAGG(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sykes schreef:
    Wie gaat er nog meer depresief kerst vieren met mij D:
    ik D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vier vandaag eigenlijk geen kerst meer hahaha, denk ik


    i'm broken, do you hear me.

    Sykes schreef:
    Wie gaat er nog meer depresief kerst vieren met mij D:


    *RAISES HAND*


    Remember when...

    ohyes. ik mag zo ook naar mn familie. 2 irritante kleuters. een slungelige 20jarige. 2 lebberende 18 jarigen en dan 2 ooms en tantes en een pake en beppe.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)ik D:

    yeey, ugh ik moet straks ook nog met familie uit eten, maar ik zit nog steeds in mijn pyama en ben ook niet van plan om me aan te gaan kleden xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik blijf gezellig en ga helemaal niks doen. Geen kerstboom nada noppes.
    geweldige kerst-.-


    What's so bad about being different?