• - Special Louis Birhday topic today -
    HAPPY BIRTHDAY LOU !
    WE HOPE YOU'VE GOT A FABULOUIS DAY !






    ---


    Lieve schatjes,
    ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen, ik zal er altijd voor jullie zijn als jullie het moeilijk hebben of gewoon om te lachen. Serieus hoor, ik meen het. Ik hou van jullie <3

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Maliksshoes schreef:
    KUTERDEKUT. waarom ben ik zo dom bezig vandaag


    No, did you do something?
    But i'll be here by your side !


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    No, did you do something?
    But i'll be here by your side !

    Ik heb niks gedaan.
    niet zo dom in ieder geval.


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Ik heb niks gedaan.
    niet zo dom in ieder geval.


    Oh dan ben ik blij, welk is er dan (:


    i'm broken, do you hear me.

    Nu ben ik heel erg pissed.


    Remember when...

    VAS UP, Hester ?(:


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Oh dan ben ik blij, welk is er dan (:

    weet je hoe groot mijn neiging om ergens voor te springen nu is.
    waarom moet iedereen mij altijd hebben?!


    Some things are changing too much.

    INTERFILE schreef:
    Nu ben ik heel erg pissed.

    Why, vas happenin?


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    weet je hoe groot mijn neiging om ergens voor te springen nu is.
    waarom moet iedereen mij altijd hebben?!


    En welk is er gebeurd?


    i'm broken, do you hear me.

    Plots is het hier dood?xd


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    En welk is er gebeurd?

    het hele verhaal?

    Oke, ik moest dus gisteren met mijn pa mee naar zijn vriendin haar ouders, maar op de heen weg begon het gezeik al tussen mijn pa en mij. hij loopt tegenwoordig om de kleinste dingen al weer half te janken, en gisteren dus ook weer. en dan komt die bitch van zijn vriendin zich er ook nog mee bemoeien, terwijl het iets is tussen mij en mijn vader. nou ja, waren we eindelijk bij die ouders, zie ik daar die oudste dochter van die vriendin, met heel haar arm onder de littekens en hechtingen. zij komt uit het loverboys circuit, en is net als haar broertje en zusjes bij haar moeder weggehaald als het ware. hierdoor is ze tot haar 18e verjaardag, wat vorig jaar was, in een soort jeugdcel van jeugdzorg geplaatst. toen ik haar verhaal hoorde kon ik mezelf in sommige dingen ook wel terugvinden, en toen liet ze haar arm helemaal zien. een litteken zat ongeveer 2 millimeter van haar ader af, en ze vertelde me ook dat ze al meerdere keren bijna dood is gegaan. ze heeft ook woorden op haar armen staan, die ik best wel heel goed begreep. toen ik heel het verhaal dus had gehoord begon ik weer te denken aan mijn eigen gezeik wat er allemaal al gebeurd is, en kreeg ik weer neigingen om het zelf te doen. toen ik dus op twitter zei dat ik iemand nodig had om te praten zei Sanne dus dat ik het haar maar moest vertellen. zij heeft me toen dus een beetje geholpen. en heel de dag ging het verder goed, tot ineens mensen ruzie beginnen te maken. en ik snapte er helemaal niks van, maar sommige dingen waren dus waarschijnlijk ook mijn schuld. en mensen zeggen wel van niet, maar ik heb dingen gezegd waarover de ruzie dus ook over ging. na een uur ruzie gingen we dus weg, maar die vader van dat wijf zei net dat hij en haar moeder gaan scheiden, dankzij die ruzie. en in de auto ging dat wijf dus heel de tijd janken enzo. was het eindelijk rustig, gingen mijn zusje en ik muziek luisteren, waardoor we weer een beetje blijer werden, maar toen begon dat wijf zich daar ook al weer mee te bemoeien, waardoor ik dus later tegen mijn vader zei dat ze der bek moest houden, want ik dacht dat ze sliep, blijkt dus dat ze alles heeft gehoord en dus ook dat ik dat zei. later die avond had mijn vader mij en mijn broertje&zusje bij mijn moeder gebracht, heeft ze hem opgebeld.

    en toen ik vandaag wakker werd begon het gezeik beneden weer. die vriend van mijn moeder liep dus weer heel de straat bij elkaar te schreeuwen, en mijn broertje en zusje zaten daar dus tussen beneden. toen ze eindelijk klaar waren ben ik naar beneden gelopen, en toen ging het wel weer goed. tot ongeveer 4 uur, toen was ik moe, en liep naar boven om daar met mijn laptop te gaan zitten. toen mijn broertje en zusje dus zeiden dat ze een beetje gek werden van het gezeik met hem, begon ik dus ook even te praten. toen heeft hij dus blijkbaar ook alles gehoord, en liep weer naar beneden om daar ruzie over waarschijnlijk wat ik gezegd had te maken. toen we eindelijk gingen eten begon hij mij en mijn moeder dus daarna ook heel de tijd te negeren, en liep heel de tijd weg. uiteindelijk ging hij dus binnen zitten en begon hij weer dingen te doen. daarna hoorde ik hem dus zeggen dat we allemaal mogen sterven, en toen liep hij weer weg. en na een uurtje gezellig te gourmetten met mijn moeder, mijn zusje en mijn broertje en nog wel een aardige jongen kwam hij dus weer ineens binnen. toen begon hij weer met iedereen ruzie te maken, en begon hij vooral tegen mij. en nu is hij eindelijk opgehouden, maar ik loop nu dus te janken boven. kut leven..

    sorry voor het lange verhaal, en respect als je het gelezen heb.


    Some things are changing too much.

    Wel ik heb het met plezier gelezen Joella
    ik snap wel dat je je rot voelt ze hoe doen die nu tegen je ;o


    i'm broken, do you hear me.

    En nu heb ik echt het gevoel dat ik er net zo goed niet kan zijn, want dan hebben ze weer meer waar ze over kunnen zeiken.
    en sorry voor mijn gezeik + thanks for listening babe <3


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    En nu heb ik echt het gevoel dat ik er net zo goed niet kan zijn, want dan hebben ze weer meer waar ze over kunnen zeiken.
    en sorry voor mijn gezeik + thanks for listening babe <3


    JIJ MOET ER WEL ZIJN, want onthoud dat na regen komt zonneschijn
    en ik zal er altijd voor je zijn!


    i'm broken, do you hear me.

    JOEELLAA AHAHAHA OMG XD DIE ENE DUDE VAN ZATERDAG WIL VRIENDEN WORDEN OP FACEBOOK;D AHAHAHA


    What's so bad about being different?

    WHAHHAHAHAH WELKE??


    Some things are changing too much.