Geniaal gewoon.
Nou, mijn zusje, moeder en ik gingen gisteren Maastricht in om cadeaus te kopen voor mijn ouders. (Mijn zusje en ik gingen na een tijdje met ons tweeën verder, en mijn moeder alleen, zo konden we ook cadeaus voor haar kopen.)
Maar goed, we gingen dus eerst iets eten bij de Délifrance -een bekende broodjeszaak voor diegene die dat niet weten- Had ik een vegetarisch broodje gezond besteld, kreeg ik alleen maar een broodje kaas met de sla ernaast, maar dat is volgens mij normaal. En ik pakte dus wat sla, zat daar een dode rups tussen. Dat was echt super vies!
Maar goed, ik heb hem niet opgegeten, we hebben het gemeld en we kregen mijn broodje voor niets.
En toen kwamen we na dit avontuur de Délifrance uit, stond een stukje verder op een mens in een kung fu panda pak. Ik had een knuffel nodig, dus ik was erop afgerend terwijl ik keihard knuffel riep. En vervolgens had ik hem geknuffeld. Mijn moeder en mijn zusje lagen dubbel, en ik uiteindelijk ook. (:
En toen waren we eindelijk uit gewinkeld, kwamen we bij de fietsenstalling. En mijn zusje had bij de heenweg al opgemerkt dat er iets op mijn band zat. Een pepernoot misschien? Het bleek dat de buitenband gescheurd was, en de binnenband er uit ploepte. Uiteindelijk besloten we dat ik toch maar naar huis ging fietsen -ongeveer acht kilometer-. Mijn moeder en mijn zusje gingen nog even langs op mijn moeder's kantoor, en ik ging al door naar mijn vader. Fietste ik boven op de sint Servaasbrug, kreeg ik letterlijk een klapband. Maar dan echt, compleet met een lege band en een harde klap. Ik lag helemaal dubbel, en was de brug afgelopen, waarna ik mijn ouders had gebeld, fietsten twee leraren van mijn school langs. -Lol-
En toen was ik naar de fietsenmaker gelopen die op het station zat. Daar heb ik mijn fiets afgegeven om te laten repareren. Moest ik ook nog eens veertig minuten wachten op de bus omdat 'ie nog maar een keer in het uur gaat. Maar, ik kwam uiteindelijk weer thuis. En vanmorgen ben ik weer met de bus opgegaan en ben ik weer terug gefietst.
Een geniale, maar leuke dag gisteren. (:
Ooh, en ik heb bee-movie gezien. Awesome film!
Wie heeft ook wel eens van die geniale dagen?
Oh, en sorry voor spellingsfouten, maar ik ga nu eten.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt