• Ik krijg opeens een pb met erin dat ik een bitch ben.
    En dat terwijl ik die user nog nooit gezien heb op Q laat staan gesproken.

    Wie heeft ooit ook zulke dingen mee gemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    septara schreef op 23 dec 2011 - 22:59:

    (geen titel)

    BITCH.

    .

    ---
    Ik heb net een pb gestuurd naar een mod.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Wtf

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt


    (Be)lieve in (you)rself

    Tranquilla schreef:
    septara schreef op 23 dec 2011 - 22:59:

    (geen titel)

    BITCH.

    .

    ---
    Ik heb net een pb gestuurd naar een mod.


    Die kreeg ik ook binnen. Ik heb hem gemeld


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Die kreeg ik ook binnen. Ik heb hem gemeld


    Dat is echt heel triest wat zij doet. Serieus.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hello bitch, my name is BIGFATFUCKINGIDIOT. Cause if YOU'RE a bitch, something like that would ideally discribe me. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Dat is echt heel triest wat zij doet. Serieus.


    Uhu. Beter gaat ze een leven zoeken. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    En je zit er ook nog mee, zie ik? Ik bedoel, anders maak je er niet speciaal een topic voor aan. Gewoon melden, klaar. Waarschijnlijk is het gewoon een onzeker klein meisje met teveel vrije tijd. Niet zo overdreven doen. (:

    Lol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ridder schreef:
    (...)

    Uhu. Beter gaat ze een leven zoeken. ;$


    Hahaha. Inderdaad. En trouwens, misschien zie ik jou bij de Bergen Op Zoom meeting. ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Fillip schreef:
    En je zit er ook nog mee, zie ik? Ik bedoel, anders maak je er niet speciaal een topic voor aan. Gewoon melden, klaar. Waarschijnlijk is het gewoon een onzeker klein meisje met teveel vrije tijd. Niet zo overdreven doen. (:


    Ja, ik zit er mee. Ik zit nu achter mijn laptop kei hard te janken.

    ofcourse not, ik zit hier kei hard te lachen. Ik vroeg me alleen af of ze dat ook naar andere mensen had gestuurd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe zielig kan je zijn? :')
    Kom, laten we mensen die we niet kennen bitch gaan noemen, dan voelen we ons allen vast beter! :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Hahaha. Inderdaad. En trouwens, misschien zie ik jou bij de Bergen Op Zoom meeting. ;o


    Yeah buddy


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Yeah buddy


    Haha. Yaay. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ridder schreef:
    (...)

    Ja, ik zit er mee. Ik zit nu achter mijn laptop kei hard te janken.

    ofcourse not, ik zit hier kei hard te lachen. Ik vroeg me alleen af of ze dat ook naar andere mensen had gestuurd.


    Blijkbaar zit je er wel mee, anders zou je geen topic aanmaken met de titel; 'Hoi, ik ben een bitch.'. Dus het houdt je wel bezig, al zal je dat waarschijnlijk niet toegeven omdat je dan niet stoer meer bent.

    Laat zo'n zielig mokkel toch gewoon, ik denk dat je wel betere dingen te doen hebt dan te zitten zeuren over iemand die één scheldwoordje via internet naar je heeft toegegooid? Dit woord zul je vast nog vaker in je leven te horen krijgen, dus als je van plan bent elke keer een topic te openen hiervoor..

    Fillip schreef:
    (...)

    Blijkbaar zit je er wel mee, anders zou je geen topic aanmaken met de titel; 'Hoi, ik ben een bitch.'. Dus het houdt je wel bezig, al zal je dat waarschijnlijk niet toegeven omdat je dan niet stoer meer bent.

    Laat zo'n zielig mokkel toch gewoon, ik denk dat je wel betere dingen te doen hebt dan te zitten zeuren over iemand die één scheldwoordje via internet naar je heeft toegegooid? Dit woord zul je vast nog vaker in je leven te horen krijgen, dus als je van plan bent elke keer een topic te openen hiervoor..


    Nee, ik hou gewoon van topics maken :'D. Ik ga er niet mee zitten als een of ander kind tegen me gaat zeggen dat ik een bitch ben.
    En ik laat haar gewoon.
    Serieus waarom moet je er altijd mee zitten als je er een keer over praat. :'D -schudt haar hoofd


    "Ignite, my love. Ignite."