• Lucinda "lucy" price is een normaal meisje dat stevig in haar schoenen staat. 's Nachts begint ze te dromen van een andere wereld. Elke droom lijkt elkaar op te volgen en als ze in haar dromen ook personages van haar favoriete boek te zien, denkt ze dat ze gek wordt. Maar, terwijl de dromen zich steeds vaker voordoen, begint ze gehecht te raken aan haar droomwereld en de personen er in. Wanner ze mag kiezen in welke wereld ze wilt leven, zal ze dan in staat zijn om de echte wereld te verlaten, of haar droomwereld voor eeuwig achter zich te laten? Een wereld, die ze van kindsbeen af aan heeft bezocht?
    Kan iemand me helpen met een titel?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 10:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Leuk verhaal...
    Mss een leuke titel.. THE book of dreams?
    X


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Hmm, nee, die is niet zo. Toch bedankt om te helpen met een titel te zoeken.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 11:15 ]


    Ex astris, sciencia

    Ziet er een tof verhaal uit.
    Sorry, ik en titels gaan niet samen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jouw personage haar naam is hetzelfde als die van de hoofdpersonage van de boeken Fallen, Torment, Passion enzo voort. In het Nederlands heetten ze Fallen, Kwelling & Passie.

    Maar The dream that maybe is true, als titel?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Jouw personage haar naam is hetzelfde als die van de hoofdpersonage van de boeken Fallen, Torment, Passion enzo voort. In het Nederlands heetten ze Fallen, Kwelling & Passie.

    Maar The dream that maybe is true, als titel?

    Echt? Haar achternaam is gebaseerd op een Jane Austen personage. Haar voornaam is erg random gekozen.


    Ex astris, sciencia

    Misschien had Lauren Kate precies hetzelfde in haar gedachten. Ik heb het na gekeken en het personage van Lauren heet ook zo, Lucinda maar dan met de bijnaam Luce en de achternaam Price.

    En toen ik die naam zag dacht ik echt van die naam kan ik ergens van (die naam van jouw personage)


    Physics is awesome

    Normaal ben ik goed met titels, maar vandaag zit 't er niet in. Succes nog!


    I can't even think straight.

    Imagination Wonderland ?
    Sorry ben echt slecht in titels, doe er zelf weken ocver om er een te verzinnen qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik moest laats een titel verzinnen..maar die heb ik verder niet gebruikt.
    Hij was alleen nodig voor een schoolopdracht. Maar goed.

    'Try to dream, without the fear of nightmares'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 12:17 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien iets met Wonderland omdat Alice in Wonderland ook een beetje zo gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Choose a dream?
    Imagination Reality?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Waste schreef:
    Imagination Wonderland ?
    Sorry ben echt slecht in titels, doe er zelf weken ocver om er een te verzinnen qq.

    Hmm, Imagine Wonderland, dan misschien


    Ex astris, sciencia

    Such a wonderful life, On the other side, Between two worlds.

    Of gewoon iets korts:
    Choice, Liberation...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    On the line between two differents.


    ' Nyctophilia '

    Het doet me door de naam alleen al heel erg denken aan Fallen.:W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.