• Ja, de artsen. Ik word er echt helemaal gek van, want niemand weet wat er aan de hand is mijn mijn knieën. Eerst stonden mijn knieën gewoon teveel naar binnen, toen tever naar buiten en mijn benen naar buiten, vervolgens zat het probleem in mijn voeten en rug, toen kwamen ze aan met een versleten knie en nu zeggen ze: 'Je rotatie van je onderbenen is niet goed, waardoor de knieschrijf over het bot schuurt en je linkervoet staat te ver naar buiten'. Ahah, omdat ze dit alleen klinisch hebben gezien, met het blote oog dus, moeten ze nu zien te bewijsen dat dit echt zo is en krijg ik een ct-scan. Ik hoop dat ze eindelijk iets vinden, ghehe.
    Wie heeft er ook een onbekend probleem?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik -eh- een bekend, maar rot probleem.
    Open beet. ):

    Anyway, beterschap!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 15:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alleen een bekend probleem. Hopelijk komt er uit die ct-scan duidelijkheid!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Onbekend niet, maar ze kunnen het maar niet verhelpen, mijn slapeloosheid.
    Wel rot voor je dat ze het niet weten, sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook een jaar rondgelopen met een ziekte waarvan ze niet wisten dat het was. Mijn huisarts kreeg na een jaar gelijk van het ziekenhuis, die het de eerste maand al zei. Heel veel succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh jeetje, ik hoop ook voor je dat ze nu eindelijk iets vinden. D:

    Bleh, ik kom nu ook in dat doktercircuit terecht, alweer.:'D Had heel veel last van klachten en ben er uiteindelijk mee naar de dokter gegaan, die dwong me bloed te prikken maar er zat niets raars in. Toch moest ik terugkomen naar de dokter omdat ze mijn "klachten" niet meer normaal vinden haha, ze willen graag doorzoeken. Dus ja, ben benieuwd. (':


    everything, in time

    Ik hoop dat het goedkomt. ;o
    Ik heb weer last van mijn arm, die ongeveer al 4 keer is geopereerd.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik hoop dat ze toch iets vinden hoor D:

    Mweh, teveel om op te noemen. Ik blijf maar ziek worden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik. Met mijn rug, echt vre-se-lijk ..


    To infinity and beyond •

    Ik heb ook iets aan mijn knieën waarvan de dokter het maar niet kan vinden. Eén keer zei hij dat ze mogelijk niet goed in elkaar passen en daar hield ik het tot nu toe op maar nu begin ik het ook op mijn ellebogen en polsen te krijgen.
    Alsof ze steeds in en uit de kom schieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik hoop voor je dat ze dan iets vinden .

    Maar zelf heb ik geen onbekende problemen, behalve dat ik ergens (licht) allergisch voor ben(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Beterschap en ik hoop dat er wat uit die ct-scan komt! (:
    Ik heb al bijna een jaar last van duizeligheid en niemand weet precies hoe het komt. Ik heb ook al een MRI-scan gehad maar daar is niks uitgekomen. Volgens de dokter kan het de pubertijd zijn, en het is niet zeker wanneer het over gaat. ):


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik hoop voor je dat ze snel iets vinden!
    Ik heb ook iets met mijn knie. Ze hebben al van alles geprobeerd en gedaan. Maar er komt niks uit. Toen dachten ze aan reuma, dus dat ook testen. Kwam ook niks uit. Dus ik heb geen flauw idee wat het is. Evenals mijn pols, zelfde verhaal.
    Ik kan nu ook bijna niet meer sporten. ):


    The truth is out there.