• Kent iemand dat programma?
    Ik ga nu de eerste aflevering kijken want die heb ik opgenomen van Foxlife, het zag er wel interessant uit.


    Your make-up is terrible

    Nee ken ik niet, maar veel plezier lieverd ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neeee ken ik niet, waar gaat het over dan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Neeee ken ik niet, waar gaat het over dan?


    .Vanaf 20 december start FOXlife met ‘Bedlam’, een Britse bovennatuurlijke dramaserie. Bedlam Heights is een hip, recentelijk gerenoveerd appartementencomplex. De bewoners denken dat ze op het beste adres ter wereld wonen, maar ze weten maar weinig over het tragische verleden van hun nieuwe thuis. Het gebouw Bedlam Heights is een voormalig psychiatrische inrichting, waar de geesten van het donkere en gewelddadige verleden ronddwalen. Zij willen hun eigendom terug en wraak nemen op degenen die hen onrecht hebben aangedaan.

    Kate (Charlotte Salt) is een familielid van de mensen die het gesticht beheerden en ook in Bedlam Heights woonden. Haar vader Warren (Hugo Speer) is nog steeds eigenaar van het familiebezit en Kate helpt hem om de leegstaande appartementen te verhuren. Zij deelt haar appartement met huisgenoten Ryan (Will Young) en Molly (Ashley Madekwe). Maar dan verschijnt onverwachts Kate’s geadopteerde neef Jed (Theo James) in hun leven. Een mentaal gestoorde man die geesten en visioenen uit het verleden ziet. Langzamerhand ontdekken de bewoners steeds meer angstaanjagende geheimen over Bedlam Heights…


    Your make-up is terrible

    Ik heb het net gekeken en het is eigenlijk best leuk!


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij dat het leuk was ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.