• Vandaag werd ik wakker met hoofdpijn en buikpijn, dat gezellig bij me was gebleven sinds gisteren, waardoor ik misselijk werd en niet weg kon. Ik sliep tot net heel onrustig, waardoor ik daar ook maar mee opgehouden ben. Ik probeerde iets te eten maar werd alleen maar misselijker. Toen werd ik ongesteld, tampons op -yeah for sisters- en nu lig ik in mijn bed met mijn laptop. Het enige leuke wat er was is dat Lou over mijn toetsenbord liep en haar eigen naam probeerde te spellen. *l;pl. Ze sloot zelfs af met een punt applaus. Volgens mijn vriend probeerde ze een geheime boodschap over te brengen naar hem, waarop hij *ujgkasd zei en mijn kat Lou snel wegrende.
    Nutteloos topic. Hebben jullie een betere dag?


    Your make-up is terrible

    nouja, nog niet veel gebeurd hierzo xp
    uitgeslapen omdat ik de eerste drie uur vrij heb en ik heb een beetje koppijn maar dat heb ik al dagen. oh en ik moet nu naar school D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Iets beter, ik deed een spelletje bij Maatschappijleer en dat was zo leuk! Mensen waren wel een beetje vijandig en onsportief maar voor mij ging het om de lol


    Physics is awesome

    Neh, ik moet vandaag mijn PWS afmaken en het is zoooo veel werk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat van die kat komt me bekend voor > <
    En mijn dag is prima, lang leve staking.


    i put the fun in funeral

    Naaawh, liefje toch.. Ik hoop dat je snel weer beter word.

    En je vergat te vertellen wat Lou tegen me zei:
    Ze zei dus tegen mij dat ik goed op Nikki moest passen. En toen zei ik dat ik dat zou doen en ervoor zou zorgen dat ze beter word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een goede dag tot nu toe. Heb om kwart over elf school, en mijn vader heeft een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt. Verder ga ik vanmiddag naar mijn vriend toe en daar heb ik heeeeeeeel veel zin in. Mijn advies:
    Pak een stukje chocola, een leuke serie (of ga gewoon door met Quizletten, als je dat leuk vindt), bel je vriendje op en heb een luie dag. Dat mag je best een keertje doen. Niet zo hard zijn voor jezelf ;).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Naaawh, liefje toch.. Ik hoop dat je snel weer beter word.

    En je vergat te vertellen wat Lou tegen me zei:
    Ze zei dus tegen mij dat ik goed op Nikki moest passen. En toen zei ik dat ik dat zou doen en ervoor zou zorgen dat ze beter word.


    Niehiet, zo slim is dat beest niet. Ze probeerde gewoon haar eigen naam te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    Ik heb een goede dag tot nu toe. Heb om kwart over elf school, en mijn vader heeft een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt. Verder ga ik vanmiddag naar mijn vriend toe en daar heb ik heeeeeeeel veel zin in. Mijn advies:
    Pak een stukje chocola, een leuke serie (of ga gewoon door met Quizletten, als je dat leuk vindt), bel je vriendje op en heb een luie dag. Dat mag je best een keertje doen. Niet zo hard zijn voor jezelf ;).


    Ik ben al misselijk genoeg zonder chocola. (no_chears) Ik word daar helaas nog misselijker van. En ik heb mijn vriend al een aantal keer gebelt hehe. -stalker- Maar ik ben bang dat mijn moeder straks boos word als ze thuiskomt en me voor de tv vind met mijn laptop. Ze vind dat ik te vaak ziek ben.
    Veel plezier vandaag.


    Your make-up is terrible

    ALTERMOON schreef:
    Dat van die kat komt me bekend voor > <
    En mijn dag is prima, lang leve staking.


    Mijn kat is niet zo'n toetsenbordloper normaal, ze was zeker te lui om om me heen te lopen. Normaal gaat ze alleen op dat kleine stukje liggen tussen mijn laptop en de rest in, half eroverheen omdat ze persé op mij moet liggen.
    Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet naar stage kan, hoef ik ook niet door het extra drukke Amsterdam vandaag, met al die stakende kids. *O* Alles staat daar al altijd zo lekker vast.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niehiet, zo slim is dat beest niet. Ze probeerde gewoon haar eigen naam te schrijven.

    Nouhou, maak mijn fantasie niet kapot ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nahh, ik zou staken vandaag, maar mag ook niet. Nu ben ik f' moe maar kan niet meer in slaapvallen hihi.

    Ik ben net wakker en ik heb vrij. Ik heb niets te klagen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nop, ik heb voor de derde dag op rij niet geslapen, lang leve beginnende insomnia. ;D
    En verder ben ik kotsmisselijk en heb ik verschrikkelijke buikpijn, waardoor weet ik niet. Grieperig, denk ik.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben vandaag vrij, altijd leuk.


    -

    Genius schreef:
    Ik ben vandaag vrij, altijd leuk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.