• Wat vind je ervan?

    Another one (misschien beter?)




    Zayn


    Niall

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 21:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Niet zo heel erg goed, eigenlijk. :x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    Niet zo heel erg goed, eigenlijk. :x

    I have to agree with Bojangles. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    haha, tja ik doe het ook bijna niet, was de eerste keer :$


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zie ze er niet in terug, sorry.
    Oefen zou ik zeggen c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Je moet beter op de verhoudingen letten. Oefen anders eerst eens met iets anders? Een gezicht is wel moeilijk om mee te beginnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Je moet beter op de verhoudingen letten. Oefen anders eerst eens met iets anders? Een gezicht is wel moeilijk om mee te beginnen.

    Tja ik wou het eens proberen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vind de eerste wel goed gelukt! Alleen zou ik voor de neus wat beter naar een foto kijken.
    De tweede vind ik iets minder goed gelukt met het feit dat je Zayn hebt getekend, want de tekening vind ik wel mooi, maar ik zie Zayn daar niet echt in. Wat ik in de eerste wel gelijk heel duidelijk zag. :Y)

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    haha, tja ik doe het ook bijna niet, was de eerste keer :$


    Het is eigenlijk de verhouding in het gelaat dat niet helemaal klopt. De neus van de eerste Zayn staat te ver naar links en de ogen staan niet op de zelfde hoogte en zijn niet gelijk. De vorm van het gelaat gaat opzich nog. (:
    Maar met wat oefening lukt het vast beter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind de neus van Zayn... raar. xd


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Niet slecht, maar ik zou ze er nooit in herkennen en de verhoudingen kloppen niet. Misschien eerst iets makkelijker proberen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je bent al goed op weg, maar ik zou inderdaad ook goed de verhoudingen in de gaten houden. Hoe staat dit ten opzichte van dat? Begin met simpele basisvormen zoals een ovaal met lijnen die de plaats van de ogen, neus en mond moeten aangeven. Ik ben bijvoorbeeld bezig met een portret van Van Helsing, deze dus:


    En daar zou dan 't volgende harkenpoppetje bij kunnen dat ik later uitwerk in de echte tekening. 't Ziet d'r lame uit, maar je hebt d'r zo veel profijt van ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Je bent al goed op weg, maar ik zou inderdaad ook goed de verhoudingen in de gaten houden. Hoe staat dit ten opzichte van dat? Begin met simpele basisvormen zoals een ovaal met lijnen die de plaats van de ogen, neus en mond moeten aangeven. Ik ben bijvoorbeeld bezig met een portret van Van Helsing, deze dus:


    En daar zou dan 't volgende harkenpoppetje bij kunnen dat ik later uitwerk in de echte tekening. 't Ziet d'r lame uit, maar je hebt d'r zo veel profijt van ^^.


    Thank u


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bojangles schreef:
    Niet zo heel erg goed, eigenlijk. :x


    Let it come and let it be

    Oh and one more thing; pas op met vegen als je schaduwen bijwerkt. Dat gaat er heel gauw heel vlekkerig uitzien. Teken de schaduwen zo zorgvuldig mogelijk, 'verbied' jezelf te vegen. Als het echt niet anders kan, gebruik een Solo zakdoekje oid en wrijf er zacht overheen :].


    No growth of the heart is ever a waste