• Mensen!
    Ik wil hier ff ietskwijt en ik weet niet of er hier al topics over zijn maar dat kan mij nu eens even niet schelen!

Waar zijn wij in godsnaam mee bezig? I mean, op elke rollentopic, verhalentopic of eender wat komt er wel ruzie en wat als gevolg? Dat iedereen dat zat is en dat er die mensen zeggen dat ze weggaan omdat ze het echt beu zijn dat hier ALTIJD ruzie is en dan gaan ze weg ik wil dat niet meer. Serieus, ik ben het hier zooooo beu aan het worden dat er over de kleinste dingen ruzie word gemaakt zoals een domme rol. Nu gaat PersianRose ook al weg en er zijn er zovele dt ook willen stoppen en door wat? DOOR DIE FREAKIN' DOMM RUZIES OVER EEN DOMME ROL OF EENDER WAT! Ik ben het hier echt kotsbeu dat het hier alleen op het forum ruzie is en nooit eens iets leuks. Als het zo blijft verdergaan ga ik vele mensen moeten meedelen dat ik van deze site stap en ik meen het serieus.

DAMN ALL YOU KIDZ!

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Zonder die uitroeptekens is je punt ook duidelijk. )

Als persianRosee weggaatdan ga ik ook iets doen,als je wilt weten wat dan moet je maar in PB vragen.

Uhm.. Ik wil niet beledigend zijn hoor, maar nu maak jezelf ook ruzie. [OOOOH,Gaat PersianRose stoppen? ;(]

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Wat? Ik maak zelf totaal geen ruzie >,< Ik zeg gewoon waardat het hier op het forum opslaagt en dat is geen ruzie maken, geloof me.

:'( idd met myn schatz fcking eens!

We can only learn to love by loving.

Nee Anoukjee (H)
    Ze maakt geen ruzie, de 1 volgende die hier wat slechts tegen Anneliesjuu zegt begint de ruzie want Annelies zegt met deze topic alleen haar mening.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

jah, dat komt omdat de meeste'n op quizlet nog te kinderachtig in hoofd zijn. we moeten het onder ogen zien.. om het kleinste en minste ruzie maken is gewoon kinderachtig, nu wil iedereen zelf gelijk hebben, drijven ze hun zin door en komt er ruzie.

..

And all the girls in the front row scream your name.

LOLLIPOPx ik heb je een PB gestuurd met wat ik zou doen als Rose weggaat.

Nee Anoukjee (H)
    Ze maakt geen ruzie, de 1 volgende die hier wat slechts tegen Anneliesjuu zegt begint de ruzie want Annelies zegt met deze topic alleen haar mening.

Statistisch gezien zou diegene danook alleen zn mening zeggen, maar dat gaat erg ver.xD

T schiet niet echt op dat er steeds ruzie is, het verbeterd de sfeer er niet bepaald op.

ik weet ook niet precies wat er aan te doen is.,

i need you like a heart needs a beat.

>,< ze kunnen het gwn niet hebben nou pech ik weet nie wanneer ik nog on kom ofzoo vast ooit nog wel

when words fail, music speaks.

>,< ze kunnen het gwn niet hebben nou pech ik weet nie wanneer ik nog on kom ofzoo vast ooit nog wel

Ga jij ook weg o_O

i need you like a heart needs a beat.

ROSE GA NIET WEG!
    KIM GAAT IETS TÉ ERG DOEN ALS JIJ WEGGAAT WAT IK EN ZEKER JIJ NIET WIL! (huil)

Ik zeg nu alvast..
    Myn vriendin Jazzmine neemt dit account waarschynlyk over. Ik kom er dan misschien 1 keer in de week op, als ik by haar ben. En misschien zelfs maar 1 keer in de maand >.<

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

ROSE GA NIET WEG!
    KIM GAAT IETS TÉ ERG DOEN ALS JIJ WEGGAAT WAT IK EN ZEKER JIJ NIET WIL! (huil)

Lieverd,ik denk niet dat je de'r kan om-praten hiermee. Ze gaat weg en dan ik dat waarcshijnlijk doen schat.

Lieft U Al Tot De Dood ons Scheid

(...)
    Ga jij ook weg o_O

jah >,<

when words fail, music speaks.

Oemg niemand weet wat er nu in m'n kop allemaal afspeeld. Al m'n vrienden, zomaar ineens weg. Ik dacht GVD nu echte vrienden hier tehebben, gaan z allemaal weg en waarom? door een ruzie en dan nogeen superdome!
    Ik ben het beu, kan het niet meer aan (huil)