• Ik ben op dit moment aan het leren voor biologie. Het gaat over het 'circulatory system' dus het is best veel namen en functies leren. Maar ondanks dat ik het gewoon een paar keer heb overgelezen, ken ik het volgens mij best wel goed (:
    Het enige wat ik niet zo snap is het lymphatic system, kan iemand mij dat misschien uitleggen?
    Nou, voor wat moeten jullie leren?


    Not all those who wander are lost.

    I dunno, iets over wat de lymfeklieren doen ofzo. Niet leren, wel maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat is een lymphatic system?
    Ik moet fysika en aardrijkskunde leren.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Histonen, G1-fases, Chromatides, Mitose, meiose. Die shit. Ook bio ;D Ik haat dat vak zo hard.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Pfff, die aorta, plasma en zo komen me nog wel bekend voor maar dat andere? Nee, geen idee sorry. c:
    Ik moet eigenlijk voor Duits en Economie leren, maar daar heb ik geen zin in. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    lymfeklieren zorgen voor lymfe, een soort spul net als bloed alleen dan zonder rode bloedcellen en dde rode kleur, het werkt ook als bloed door een netwerk systeem achtig ding en kan dat verlaten en in de cellen gaan (dan heet het weefselvocht) en het vervoert ook goede en slechte stoffen om het lichaam goed te houden. en op sommige plaatsen (hals, onder oksel en in liezen oa.) zit een soort knoop waar veel van die vaten bij elkaar komen en de slechte stoffen worden verzameld.

    ik kan het niet uitleggen, maar daar gaat ons bio ook over

    Vraag RainbowDash maar, hij is de expert. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lymfen is eigenlijk het afvalsysteem.


    SLOAN.