Ik heb het zo verpest met school. Ik zat vorig jaar op 2 VMBO-K, maar omdat ik zo goed mijn best deed mocht ik naar 3 VMBO-T, dus ik was helemaal blij. Nu ik eenmaal op 3 VMBO-T zit, gaat het super slecht. En na de kerstvakantie moet ik dus terug naar 3 VMBO-K. Helaas.
Daardoor ben ik echt al een tijdje heel erg chagrijnig, eigenlijk kan bijna niks me meer blij maken. Gewoon omdat ik niet terug wil. Want ik moet dan ook naar een hele andere locatie, dus de vrienden die ik dit jaar heb gemaakt zie ik dan gewoon bijna niet meer. Maar er is een voordeel aan, als ik terug ga heb ik kans om bij mijn beste vriendin in de klas te komen. Maar toch.. het liefst blijf ik hier.
Ik moet het dus rond woensdag aan mijn vriendinnen gaan vertellen, maar ik durf niet. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat ze medelijden met me gaan krijgen, want dan moet ik alleen maar huilen.
Ik voel me gewoon zo verschrikkelijk, iedere keer als ik in een klas kom dan denk ik; ‘Ja, Lieke, je hebt het goed verpest.’ Of; ‘Ik zie dit nooit meer.’
Opzich wist ik wel dat het niet ging lukken, want ik haalde alleen maar onvoldoendes, maar ik bleef toch positief. Maar nu kom ik weer helemaal terug in al die negatieve dingen, waar ik eerst ook in zat.
Ik heb gewoon geen zin in de vakantie! Want dan zie ik het daar nooit meer…
Ik voel me gewoon zo rot.
Dit moest ik gewoon even kwijt.
stay safe because I like being alive at the same time as you