• De examens zitten er voor mij op en morgen gaan we dat "vieren" met mijn school door een uitstapje naar de zoo.
    Niets mis mee, zullen jullie waarschijnlijk denken, maar het is al de 2de keer dit jaar dat we naar de zoo gaan.

    Vorig jaar zijn we 3 keer naar diezelfde zoo gegaan en het jaar daarvoor ook nog eens 2 keer.

    Ik weet ondertussen wel hoe al die beesten er uit zien dus ik heb totaal geen zin om er naartoe te gaan.

    Mijn klasgenoten blijven morgen allemaal lekker thuis...wat dus maakt dat ik de enige vierdejaars ben tussen allemaal derdejaars die ik niet ken.

    Dus mag ik lekker 5 uur lang vriendloos ronddwalen op die schijtplek.
    Ik vroeg aan mijn ouders of ik thuis mocht blijven, maar neen hoor...ze doen weer eens belachelijk.

    Wat nu?
    Ik heb geen zin om naar de zoo te gaan en ik wil mijn ouders overtuigen maar ik weet alleen niet hoe.
    Ik heb ze al verteld dat ik de enige ga zijn van mijn jaar, maar dat kan hen niet schelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maak jezelf ziek deze nacht.


    I am an idiot, I move.

    Ik neem aan dat jullie wel een paar uurtjes alleen weg mogen? Spreek met je klasgenoten af in de stad van die zoo en sneak buiten of zo ? Al weet ik niet of je dan terug binnen mag met dat ticket...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik neem aan dat jullie wel een paar uurtjes alleen weg mogen? Spreek met je klasgenoten af in de stad van die zoo en sneak buiten of zo ? Al weet ik niet of je dan terug binnen mag met dat ticket...

    Dat mag niet...en we mogen vrij rondlopen in de zoo...
    Maar als in naar buiten ga, kan ik me niet aanmelden om naar huis te gaan want ik kan niet binnen.
    Wat dus maakt dat ik op de lijst sta als spijbelaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fake nu hoofdpijn en klaag morgenvroeg dat hij nog erger is geworden.
    Of ja, sneak buiten. Jammer als je dan niet meer terug binnen kan (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Curtis schreef:
    Maak jezelf ziek deze nacht.

    Haalt niets uit...mijn ouders zijn zo van mening dat ik toch moet gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heel eerlijk ik zou zelf gaan spijbelen en naar één van je vrienden gaan die thuis zogenaamd 'ziek' is gebleven. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oh, kom te laat op school zonder verwittiging, dan zijn ze zonder jou vertrokken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Fake je ziek, mijn specialiteit:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sid schreef:
    Oh, kom te laat op school zonder verwittiging, dan zijn ze zonder jou vertrokken.

    Dat is ook geen optie want we moeten zelfstandig naar de zoo gaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je ouders ècht niet over te halen zijn,
    Is er dan niemand zo lief om tog mee te gaan voor jou? (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Dat is ook geen optie want we moeten zelfstandig naar de zoo gaan

    Mh, geef morgen een briefje af, 'gehandtekend door je ouders', dat je niet kan gaan, en ga die dag naar vrienden? Lol, en nu zijn mijn ideeën op, vrees ik.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    vocalizer schreef:
    Als je ouders ècht niet over te halen zijn,
    Is er dan niemand zo lief om tog mee te gaan voor jou? (cat)

    Nope...Ik heb echt al van alles geprobeerd om ze toch te laten gaan.
    Ik denk dat ik me gewoon héél lang ga overslapen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Dat is ook geen optie want we moeten zelfstandig naar de zoo gaan

    'Door het grafweer kan ik niet komen, mijn excuses'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maitresse schreef:
    (...)
    Dat is ook geen optie want we moeten zelfstandig naar de zoo gaan

    Dan kom je toch gewoon niet? Als je het echt zo erg vind


    I can't even think straight.

    Gewoon gezellig mee. De zoo is altijd leuk, maakt niet uit of je er 1x per jaar komt of 100x (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.