• Topic mag verwijderd worden. x

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:44 ]

    Chirest schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Food.

    Chirest schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chirest schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Pass the damn ham, please.

    We hadden dindag mentoruur, en ik had bedacht dat ik toen naar de mentor zou gaan, maar oké, heel laf van mij, ik durfde niet te gaan. ):
    Niemand uit mijn klas weet ook maar iets van dat ik die jongen leuk vind.. Al denken ze dat wel want ik hoor ze soms over dat praten. Maar, mijn probleem is nu dus dat ik niet naar de mentor durf te gaan.

    MissSharp schreef:
    Ja, begin eens een gesprek met hem, als je dat niet al had gedaan.
    En de pesterijen heb je toch aan je mentor gemeld?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chirest schreef:
    Ten eerste vind ik het al heel dapper van je, om het voor hem op te nemen! Echt waar, dat doen niet veel mensen. Ik zou als ik jou was, eens met hem praten en wie weet word het wel meer. (:


    Tell me about it, stud.

    Niet denken, doen (: je kan zoveel oplossen als je naar je mentor gaat, dus waarom zou je het niet proberen? Misschien stoppen ze dan zelfs met pesten en kan jij op een heel andere manier met hem omgaan.
    Probeer dat eerst en we'll see (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja. Het is een grote stap om met zoiets naar je mentor te gaan. Ik heb zelf met zo'n probleem gezeten, maar het beste is dat je gewoon gaat, niet denken, doen, zoals Philyra al zei.
    Je moet zeker niet bang zijn dat hij/zij namen zou laten vallen, ze mogen dat niet. Als je het hem/haar vraagt om geen namen te noemen, moeten ze dat zeker doen. (beroepsgeheim)
    Als je anders niet durft (doordat je band met je klastitularis/mentor minder is), kan je nog altijd naar een andere leerkracht gaan, die je meer vertrouwt. Bij ons maken ze daar geen problemen van.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben vandaag naar de mentor gegaan, en ik hoop dat de pesters nu stoppen :)

    xThizzyNoeka schreef:
    Ik ben vandaag naar de mentor gegaan, en ik hoop dat de pesters nu stoppen :)


    goedzo! Ik hoop voor je dat het werkt!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”