• Een meisje is nieuw op school. Als ze de klas binnen komt fluiten alle jongens. Alle meisjes zijn jaloers en vooral omdat het nieuwe meisje aandacht van Tom krijgt. De andere meiden beginnen het nieuwe meisje te verstoten en ze heeft geen nieuwe vrienden. Ze sluit zich dan maar aan bij Tom en Bill. Ze begint iets te voelen voor Tom maar ze durft het hem niet te zeggen. Op een dag gaan ze naar een fuif. Daar flirt Tom met een meisje. Het meisje is zo jaloers op Tom dat ze met Bill begint te flirten... hoe loopt het verder??

    Rollen:
    Hoofdrol: Nouszie
    latere vriendin Bill+BF hoofdrol: PrincesScene
    latere vriendin Gustav:
    latere vriendin Georg:
    Paar jongensnamen:
    meisje 1+ BF Gustav:
    meisje 2+ BF Bill: xLovesBill
    meisje 3+ BF Georg:


    Info:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Foto:
    Tekstje:
    Tittel voor verhaal:

    Ik wil meisje 2 + BF Bill ^^

    Info:

    Naam: Ellen

    Leeftijd: 17

    Rol: Zie bovenstaande :D

    Foto: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg


    Tekstje:
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Tittel voor verhaal:

    sorry ik kan nu effe nie op een titel komen :$

    Ike!!!!
    Latere vriendin Gustav!!
    INfo komt zo

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Rol:
    Latere vriendin Gustav
    Foto:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.

    Bye Xx

    Tittel voor verhaal:
    Nee sorry,, maar als ik er een weet, meld ik het!


    Dunno ><