• Ik ga naar de avondmis.
    En de dag erna moet ik de gezinsmis dienen.
    Ja, ik ben acoliet.
    En nee, alle misdienaren staan in het koor met de gezinsmis.


    Jullie, want ik ben best wel benieuwd wie hier allemaal nog naar de kerk gaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat je de dierenwinkel niet meer in mag, kan nog. Maar hoe krijg je het voor elkaar om de kerk uit te worden gezet :W


    Ja, jetzt bin ich auch gespannt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik niet (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:56 ]


    Olive

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, jetzt bin ich auch gespannt!

    Ik versta d'r geen fuck van :W


    Let it come and let it be

    Een kerk, wat is dat? :W
    Nee grapje, ik mag dan wel Rooms zijn, maar ik ga al een hele tijd niet meer naar de kerk. Te weinig tijd, probably. :Y)
    En ik heb ook weinig zin om zo lang op die houten banken te zitten, dan zit ik liever voor de TV. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, jetzt bin ich auch gespannt!

    En nu in het Nederlands


    Ex astris, sciencia

    Rory schreef:
    Ik denk dat ik wel één keertje ga. Op de 24ste, 's avonds.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat je de dierenwinkel niet meer in mag, kan nog. Maar hoe krijg je het voor elkaar om de kerk uit te worden gezet :W

    Mijn algehele reputatie, dat ten eerste. Ik woon in een dorp waarvan de meerderheid gereformeerd is, en de kutkinderen allemaal even schijnheilig zijn. Omdat een van die klotejochies mijn fiets had gesloopt, heb ik de zijne in een sloot geflikkerd. Wist niet dat het de zoon van zo'n preker was of zo. En omdat ik toentertijd nog met een hanenkam rondliep, en een anarchyteken op m'n rug, hahahah. Vinden ze hier vet erg en zo. Vandaar het pleeborstel-ritueel en het geroep. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bronte schreef:
    (...)
    En nu in het Nederlands

    "Ja, nu ben ik ook nieuwsgierig!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bronte schreef:
    (...)
    En nu in het Nederlands


    Nu ben ik ook benieuwd. (:
    Letterlijk dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eh.. nee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Eh.. nee.

    Sorry, ik moest lachen om de combinatie van je naam en deze reactie. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Sorry, ik moest lachen om de combinatie van je naam en deze reactie. XD


    Jaa, daar dacht ik ook direct aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GATES schreef:
    (...)
    Mijn algehele reputatie, dat ten eerste. Ik woon in een dorp waarvan de meerderheid gereformeerd is, en de kutkinderen allemaal even schijnheilig zijn. Omdat een van die klotejochies mijn fiets had gesloopt, heb ik de zijne in een sloot geflikkerd. Wist niet dat het de zoon van zo'n preker was of zo. En omdat ik toentertijd nog met een hanenkam rondliep, en een anarchyteken op m'n rug, hahahah. Vinden ze hier vet erg en zo. Vandaar het pleeborstel-ritueel en het geroep. *O*

    Kinderen zijn gewoon gemeen *O*


    Let it come and let it be