• een cover maken voor gielbeelen en mij
    Wij gaan namelijk samen een verhaal beginnen
    Wil our love survive again?[The Hungergames]
    Het is dus een Hongerspelen
    Hier een klein stukje van het idee
    In dit verhaal heeft het Capitool de opstand gewonnen. Na jarenlang mentor te zijn geweest zijn er nu de 100ste Hongerspelen, een kwartskwelling dus. Dit jaar worden de tributen gekozen uit volwassenen en een mentorkoppel uit de Kinderen. Katniss Everdeen meot opnieuw de arena in en Peeta Mellark biedt zich aan als vrijwilliger. Ze gaan de arena in met het feit dat maar 1 van hun terug kan keren
    Wat wij dus willen is een cover met Katniss Everdeen en Peeta Mellark
    Iets met liefde
    En de rest mogen jullie zelf weten
    Alvast bedankt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nog een keer de arena in, dat wordt leuk. maar ik kan geen cover maken, sorry

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 10:15 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een 3de keer de Arena in? Sounds pretty much. Maar sorry nee ik kan geen covers maken en ik wil de story niet lezen want ik kan het niet aan om te lezen hoe Katniss of Peeta doodgaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Heb je toevallig ook foto's van die Katniss en Peeta? Want als ik dat zo op Google intik kom je op heel veel verschillende personen en ik weet nu niet welke acteurs/actrices de goede zijn, dus een foto zou handig zijn :3


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    Heb je toevallig ook foto's van die Katniss en Peeta? Want als ik dat zo op Google intik kom je op heel veel verschillende personen en ik weet nu niet welke acteurs/actrices de goede zijn, dus een foto zou handig zijn :3

    Dit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik kon het niet laten om te zeggen, maar: Katniss wordt gespeeldt door Jennifer Lawrence en Peeta wordt door Josh Hutcherson gespeeldt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Ik kon het niet laten om te zeggen, maar: Katniss wordt gespeeldt door Jennifer Lawrence en Peeta wordt door Josh Hutcherson gespeeldt.

    Dat dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is Will our love survive.


    Ex astris, sciencia

    Heb er hard aan gewerkt, dus ik hoop dat je 'm mooi vindt:


    Link: http://i44.tinypic.com/mjbmth.png


    “Love is a contradiction.”


    Zonder spotgaai


    Met spotgaai


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)



    Link.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.