Nightlock schreef: Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.
I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!
Oh jawel, het bestaat. Ik had het met mijn vriendje <3 Ik voelde me meteen tot hem aangetrokken, en hij had hetzelfde met mij Inmiddels zijn we al 2 maanden bij elkaar, tot over ons oren verliefd op elkaar
Nightlock schreef: Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.
''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas
Bojangles schreef: Het bestaat niet, het is enkel aantrekking op het eerste zicht, niet liefde. Je weet niet hoe die persoon is, je voelt je enkel lichamelijk tot hem/haar aangetrokken.
'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT
Ik vind dat het wel bestaat. Ik bedoel, als je iemand wilt leren kennen, ben je meestal vrienden, en het is moeilijk om van vriendschap naar relatie te springen. En dat spring-gedoe gebeurt niet altijd, dus moet het wel bestaan.