• hi (:
    oke ik heb werkelijk geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, dus sorry als hij hier verkeerd staat! maar anyway, weet iemand hier over hardcore party's? mijn beste vriendin is op dit moment bij een jongen die ze amper kent - ander verhaal maar vind t redelijk dom van der - en ze vertelde mij net dat ze dus naar een hardcore party gaat. begrijp me niet verkeerd, maar ik dacht dat redelijk veel hardcorefeesten gepaard gaan met drugs? dit is niet negatief bedoeld voor alle hardcore fans hoor, maar zoals ik al zei ik weet er niks over en ik maak me gewoon een beetje zorgen. die jongen waar ze namelijk dit weekend bij is, heeft ze geloof ik vorige week online ontmoet en hij kwam haar dus vrijdag ophalen met de auto voor een weekendje bij hem. ik vond het opzich wel een beetje nouja dom en te snel, maargoed het is haar keuze en ik kan er weinig aan veranderen. nouja iemand informatie over hardcore feesten? en of die gepaard gaan met drugs? alvast bedankt (: xx

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:51 ]

    Er wordt inderdaad regelmatig drugs gebruik op dit soort feestjes en dat is iets wat eigenlijk altijd wel zo zal blijven.

    Mijn vriend gaat/ging ook naar hardcore feesten, hij gebruikte daarintegen geen drugs en er lopen er ook echt wel rond die niks doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Er wordt inderdaad regelmatig drugs gebruik op dit soort feestjes en dat is iets wat eigenlijk altijd wel zo zal blijven.

    Mijn vriend gaat/ging ook naar hardcore feesten, hij gebruikte daarintegen geen drugs en er lopen er ook echt wel rond die niks doen.

    hmm daar was ik al bang voor! ja nouja kijk, ik vertrouw haar wel maar die jongen niet helemaal. ze gaat namelijk door een hele moeilijke tijd ivm het overlijden van haar moeder en nog meer dingetjes + het feit dat ze jongens te snel vertrouwd en zich af en toe redelijk snel laat overhalen. inieder geval bedankt voor je reactie! (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:57 ]