• One direction bestaat niet

    Niall's zusje is niet zo populair op school, maar heeft een relatie met en populaire Zayn Malik. Veel mensen zeggen dat die relatie niet lang vast houdt en op een gegeven moment ziet ze Zayn een ander meisje zoenen. Haar hart breekt en Zayn maakt het dan ook uit. Ze zoekt troost bij haar trouwe broer en zijn twee vrienden. De verlegen en stille Liam Payne en de vreemde Louis Tomlinson, die vaker gepest en geplaagd wordt om wie hij is. Ze raakt goed bevriend met Louis en Liam. Louis is al lang verliefd op zijn vriend z'n zusje, maar hij is te verlegen om het te zeggen. Zijn gevoelens worden versterkt wanneer Niall's zusje het steeds vaker voor hem opneemt tegen de pestkop Harry Styles. Zal Louis zijn geheim durven zeggen tegen Niall's zusje?


    Ik heb nog geen namen enzo, en ik weet niet echt of ik het moet uitwerken, dus. Wat denken jullie? (: x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Als jij het leuk vind moet je het vooral doen. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik word gek van dit soort topics,als je een idee hebt doe het dan gewoon.(waarschuw me als je begint)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nah, kinda boring in my eyes. Maar ik vind verhalen waar puur liefde enkel een rol speelt al gauw saai. D'r moet naar mijn mening echt wat meer in zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zeg doen, en laat het dan meteen ook weten als je begint, ok? :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.