Ja, ik begin me echt af te vragen of dat mijn klas me gewoon stiekem probeerd te treiteren, of ja een deel. Ik ben klassenboekhoudster, onvrijwillig, maar de mensen voor mij hadden dat ding kwijt gemaakt en mij aangewezen omdat ik moeilijk 'nee' zeg. Nou fijn, ik krijg van iedere fucking leraar op mijn kop en de heledag vragen ze: 'Sevda, waar is het klassenboek?' En zo ken ik er serieus nog wel een paar.
Of de klassenboekhoudster moet het klassenboek in (goede) conditie houden en eventueel versieren. (Voordeel, haha.) Gaan ze tijdens de les heel dat ding onder knoeien met typ-ex. Ze waren vorige week zelf nog klassenboekhouders, waarom dan nu opeens, nu ik dat *** ding heb? Ik heb 'm met nagellakremover moeten schoonmakenen, waarnaar ik die perongeluk omsteet, heel mijn bureau, waardevolle herinneringen/bezittingen en de stekkerdoos onder de nagellakremover. Dat haalt álle lak er af en is hardstikke slecht. Ik helemaal over de zeik. Maar dat is denk ik een beetje mijn schuld.
Maar ik begin me overigens af te vragen, zitten een paar me nou stiekem te treiteren? Ik begin ze echt steeds gemener te vinden. Kinderen zijn zo gemeen!:W
Let it come and let it be