• Ja, ik begin me echt af te vragen of dat mijn klas me gewoon stiekem probeerd te treiteren, of ja een deel. Ik ben klassenboekhoudster, onvrijwillig, maar de mensen voor mij hadden dat ding kwijt gemaakt en mij aangewezen omdat ik moeilijk 'nee' zeg. Nou fijn, ik krijg van iedere fucking leraar op mijn kop en de heledag vragen ze: 'Sevda, waar is het klassenboek?' En zo ken ik er serieus nog wel een paar.

    Of de klassenboekhoudster moet het klassenboek in (goede) conditie houden en eventueel versieren. (Voordeel, haha.) Gaan ze tijdens de les heel dat ding onder knoeien met typ-ex. Ze waren vorige week zelf nog klassenboekhouders, waarom dan nu opeens, nu ik dat *** ding heb? Ik heb 'm met nagellakremover moeten schoonmakenen, waarnaar ik die perongeluk omsteet, heel mijn bureau, waardevolle herinneringen/bezittingen en de stekkerdoos onder de nagellakremover. Dat haalt álle lak er af en is hardstikke slecht. Ik helemaal over de zeik. Maar dat is denk ik een beetje mijn schuld.

    Maar ik begin me overigens af te vragen, zitten een paar me nou stiekem te treiteren? Ik begin ze echt steeds gemener te vinden. Kinderen zijn zo gemeen!:W


    Let it come and let it be

    Wat een k*tkinderen. D:
    Sla ze. Hard. (cat)


    26 - 02 - '16

    Dump dat klassenboek bij iemand anders :Y)

    en zo niet: meld ze even dat je het niet zo fijn vindt als ze je klassenboek onderkliederen. Als ze niet luisteren mep je ze ermee tot ze wel luisteren/niet meer in staat zijn op school te komen om je boek onder te kliederen


    quidquid excusatio prandium pro

    gooi dat boek op hun hoofd. serieus kutkinderen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zeg dat je dat klassenboek niet meer wilt hebben. Gewoon zo, midden in de klas. Als ze hem willen teruggeven, zeg je gewoon: "Hou zelf maar." En als er dan weer leraren zitten te zieken, zeg je: "Vraag maar aan -naam-, die kliedert hem de hele tijd onder dus zal hem ook nog wel hebben."


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Zeg dat je dat klassenboek niet meer wilt hebben. Gewoon zo, midden in de klas. Als ze hem willen teruggeven, zeg je gewoon: "Hou zelf maar." En als er dan weer leraren zitten te zieken, zeg je: "Vraag maar aan -naam-, die kliedert hem de hele tijd onder dus zal hem ook nog wel hebben."

    Kann nicht, ik moet dat ding minstens 3 weken bij me houden als ik ben aangesteld, en ik heb 'm pas 4 dagen.


    Let it come and let it be

    RainbowDash schreef:
    Dump dat klassenboek bij iemand anders :Y)

    en zo niet: meld ze even dat je het niet zo fijn vindt als ze je klassenboek onderkliederen. Als ze niet luisteren mep je ze ermee tot ze wel luisteren/niet meer in staat zijn op school te komen om je boek onder te kliederen

    Nou ik heb 'm net schoongemaakt, er een lint omheen gezet met een stikje en een belletje aangerijgt en pinguins op dat ging geplakt zodat het een kerstsfeer is. Maar kijk, toen hun zo met die typ-ex bezig waren was de hele klas in een deuk en allemaal van: 'Mooi, mooi!' het was niet mooi maar echt emer om mij te kloten. Maar stiekem ben ik bang dat als ik maandag op school kom met dat ding dat ze me helemaal de grond in stampen omdat ik dat kutding teminste mooi ehb versierd, voor zover dat kan. :"D


    Let it come and let it be

    Wat kinderachtig.
    Zeg tegen ze dat je dat nergens op vind slaan, wat zij doen? En haal er anders een mentor/leraar bij of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij ons maakte het nooit wat uit als dat ding onder de tipp-ex zat.
    En waarom zou je je daar überhaupt druk om maken, geef gewoon de schuld aan die kinderen :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    Bij ons maakte het nooit wat uit als dat ding onder de tipp-ex zat.
    En waarom zou je je daar überhaupt druk om maken, geef gewoon de schuld aan die kinderen :W

    Ook al is mijn kamer de grootste troep ooit, ofja, de laatste tijd valt het eigenlijk mee, ik moet altijd alles strak hebben, ik kan niet tegen zooi die anderen maken terwijl ik er verantwoordelijk voor ben. Ik kan zelfs niet eens meer tegen mijn eigen zooi. Ik word daar gewoon compleet gek van, en dat merken ze :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ook al is mijn kamer de grootste troep ooit, ofja, de laatste tijd valt het eigenlijk mee, ik moet altijd alles strak hebben, ik kan niet tegen zooi die anderen maken terwijl ik er verantwoordelijk voor ben. Ik kan zelfs niet eens meer tegen mijn eigen zooi. Ik word daar gewoon compleet gek van, en dat merken ze :'D

    Als die kinderen daarvan weten en dan zo gaan doen is het wel gemeen ja.
    Dump i.i.g. dat boek zo snel als je kan bij iemand anders :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben zelf zoals Derksen dat noemt "klassenoudste" en ik moet het gehele jaar - samen met Bart die het niet goed doet - het klassenboek bij me houden, mijn klasgenoten tot de orde roepen, euhm, vergaderingen bijwonen etc. En nu denken mensen dat ik een stomme nerd ben aangezien ik mijn taak heel serieus neem. NOU, BOEIEND, wij hebben gewoon een hele nette klas. Hij is nog gloednieuw, dat klassenboek van ons. Ik doe mijn best :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat hadden wij vorig jaar, het klasseboek, ik raakte dat ding de hele tijd kwijt. Lang leve Magister! Anyway, je moet het gewoon tegen je klasgenoten zeggen, luisteren ze niet? dan ga je het melden. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Blergh wij moesten gelukkig maar een week met dat kutding lopen XD
    Als je hem vergat naar de volgende les, moest je hem ophalen + een te laat briefje o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Blergh wij moesten gelukkig maar een week met dat kutding lopen XD
    Als je hem vergat naar de volgende les, moest je hem ophalen + een te laat briefje o-O

    Ja ik moest 'm steeds zoeken en dan werd ik als te laat opgeschreven terwijl ik het helemaal niet was kwijtgeraakt.


    Let it come and let it be

    Clubbed schreef:
    Wat een k*tkinderen. D:
    Sla ze. Hard. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.