• okeej chek maar ^^

    # 1 ; LOLLIPOPx
    # 2 ; BoKillerDoll
    # 3 ; NimmaGirl
    # 4 ; sayXkiss
    # 5 ; KimxGeorg
    # 6 ; Billneukerx3
    # 7 ; xNIJNTJE
    # 8 ; pam1iris
    # 9 ; xTINKERBELL
    # 10 ; PersianRose

    (= wat zijn de rollen nou?

    # 1 ; latere BF hoofdrol, Zangeres, latere vriendin Bill.
    # 2 ; Hoofdrol, Gitarist, latere vriendin Tom.
    # 3 ; Vriendin Hoofdrol [TH-fan]
    # 4 ; Bitch ^^
    # 5 ;Latere BF hoofdrol, Bas, latere vriendin Georg.
    # 6 ; BF nu latere vriendin Gustav.
    # 7 ; mede-Bitch ^^
    # 8 ; Latere obsessieve Fan van de nieuwe band.
    # 9 ; ist my secret ^^
    # 10 ; Suprise (=


    ik hoop dat iedereen beetje blij is met der rol ^^ als je niet blij bent, moet je zelf ff onder elkaar ruilen, en me ff laten weten ^^


    when words fail, music speaks.

    JEZUS FUCKING HELL VOOR DE LAATSTE KEER;

    NIET TEVREDEN MET JE ROL,DOE DAN NIET MEE

    ZEIKERD >.<


    Lalalalalalalala.

    kappe alsje blieft we zijn alleen aan het onderhandelen

    NEEEEEEEE IK KAP NIET,JIJ MOET KAPPEN MET ZEIKEN DAT JE TOM OF GEORG OF WHAT EVER NIET HEBT IN EEN VERHAAL,DAN MOET JE JE EIGEN MAAR NIET AANMELDEN >.<


    Lalalalalalalala.

    Ach mensen het kan me ook geen ene fuck meer schelen! ^^ Kim neem jij maar de mijne1 (K)
    En Paris sgat, ik denk dat ik Kim blijer maak met die rol dan ik mezelf! Dus mag zij hem! :P Laat dus maar lekker en deze grote baby hier gaat nu de bitch uithangen in de quiz! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OK ^^ aardig van je =)


    when words fail, music speaks.

    JEZUS DAN DOE IK NIET MEER MEE >.<

    Ik ben het fucking zat dat ik nu met Kim in een verhaal zit,als ze toch zeurt ¬¬'

    En say jij bent gewoon fucking té aardig voor mensen >.< Maarja ík ben het gewend dat mensen lief zijn tegen me x]

    Maar Bo,dit ligt niet aan jou dat ik niet meer mee doe hoor,want jij bent wel mijn schatje hoor^^


    Lalalalalalalala.

    Ik zeg nog een paar dingen ik vind het hardstikke lief van say en 2 dit is de eerste keer dat ik vraag of ik met iemand mag ruilen van rol

    >,< wtf wrm? je stapt er toch niet uit om Kim? ik bedoel je staat toch sterk? nou ik laat jou wel een hippe rol voor je!


    when words fail, music speaks.

    JEZUS DAN DOE IK NIET MEER MEE >.<

    Ik ben het fucking zat dat ik nu met Kim in een verhaal zit,als ze toch zeurt ¬¬'

    En say jij bent gewoon fucking té aardig voor mensen >.< Maarja ík ben het gewend dat mensen lief zijn tegen me x]

    Maar Bo,dit ligt niet aan jou dat ik niet meer mee doe hoor,want jij bent wel mijn schatje hoor^^


    Paris lieffie...
    Begrijp het dan.. De mensen hier op Q. zijn bijna mijn enige vrienden. Op school heb ik er geen en verder in Real-Life maar een stuk of 4 die allemaal op andere scholen zitten! ><
    Ik moet gewoon lief zijn tegen jullie.
    Maar ik wil niet dat jij nu stopt omdat ik van rol ben geruild, echt niet! Ö


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    oke en der is nog een ding ik heb geen zin in ruzie met jou xTINKERBELL en anders stap ik er wel uit

    Nee lieverd laat maar,ik heb geen zin om haar naam te lezen.Alhoewel KimFootball wel mijn schatje is,dus ik zal wel proberen om dan aan haar te denken «3


    Lalalalalalalala.

    yaay blijf je?


    when words fail, music speaks.

    Ja doe maar >.<


    Lalalalalalalala.

    Bo haal me er maar uit want ik wil geen ruzie meer met xTINKERBELL en geef say haar maar rol terug

    GODVER! wrn gaat iedereen weg? niemand gaat weg klaar! punt .
    het staat en het blijft, Kim er is geen ruzie meer.. accepteer elkaar en als je niet tegen haar naam kan, denk je maar dat het iemand anders is!


    when words fail, music speaks.