• Ik heb vroeger, in de periode dat ik gepest werd, een dagboek bijgehouden. En nu heb ik dat weer allemaal teruggelezen, en het is toch best wel raar. Dan lees ik dingen als: 'Vandaag mocht ik weer niet meedoen, in de pauze.' Of: 'Ze duwden me weer het klaslokaal uit, en lieten me niet meer binnen.'
    En nu word ik er eigenlijk aan herinnerd, hoe vreselijk dat toen was voor mij. (no_chears)

    Iemand ook zoiets?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    precies. ik vind het ook heel herkenbaar. Had laatst een gesprek op school, omdat ik van richting wilde veranderen, begon die vrouw ineens over mn middelbare schooltijd. Sindsdien komen er steeds van die pijnlijke herinneren naar boven.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Vroeger had ik dat wel heel erg, maar ik kan dingen snel verwerken en een plekje geven. Gelukkig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een dagboek is meestal voor veel mensen een soort van uitweg, want je schrijft je verdriet zeg maar van je af. Maar je kunt het ook zien als een doos die dicht zit met een sleutel. Je stopt al je verdriet en somebere gedachtes erin, maar zodra je het open maakt komen ze weer terug.

    Daarom lees ik mijn (nare) dagboeken nooit terug ^^

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:35 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dat was dus 1 van de redenen waarom ik geen dagboek bij hielt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik, maar ik heb het nooit opgeschreven in een dagboek, maar de woorden die er gezegd zijn vergeet ik iig nooit. Ik ben zo blij, dat alles veranderd is nu.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik was nooit zo goed met dagboeken bijhouden, ghehe.
    Vroeger werd ik een beetje gepest, maar ik was heel geniepig, ik verzamelde altijd bewijs en ging ermee naar de leraar ^^


    Life is hard and then we die

    Ik had een dagboek, toen ik like.. 11/12 was? en daar staan echt.. perv dingen in. (no_chears)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    Ik had een dagboek, toen ik like.. 11/12 was? en daar staan echt.. perv dingen in. (no_chears)
    Hahahaha dat had ik ook, ik maakte altijd verhaaltjes XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahahaha dat had ik ook, ik maakte altijd verhaaltjes XD

    Verhaaltjes? ö wat voor verhaaltjes? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Verhaaltjes? ö wat voor verhaaltjes? x']

    Zoals die ene jongen die een trendingtopic was op Twitter? :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Larten schreef:
    (...)
    Verhaaltjes? ö wat voor verhaaltjes? x']
    16+ verhaaltjes :Y) Ja, op m'n 11ste deed ik dat :P


    Life is hard and then we die

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Zoals die ene jongen die een trendingtopic was op Twitter? :'D


    Lars Boer


    en dan te bedenken dat die griezel een dorp bij me vandaan woont en ik een stel van die meisjes ken


    "Ignite, my love. Ignite."

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Zoals die ene jongen die een trendingtopic was op Twitter? :'D

    Ja maar natuurlijk! (cat)

    Bwhaha ik ben nog steeds benieuwd naar zijn verhaal. :'D maar da's van internet gehaald, of niet?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben zo iemand die teveel denkt. Dus mijn gedachten lopen in elkaar over en als ik eenmaal begin met denken aan slechte dingen, zoals het pesten, word ik helemaal down enzo.

    Het pesten is bij mij vast niet zo erg als het zijn kan, maar het is ook gewoon het in de ogen kijken van mensen en zien dat ze je pijn willen doen. Dat is misschien wel het ergste, dat kinderen van je eigen leeftijd genieten van pijn? En het praten achter je rug om, dat is ook irritant. Maar goed, ik ga steeds meer off-topic geloof ik xd. Ik hield altijd nooit langer dan twee dagen achter elkaar een dagboek bij (:


    dude, i can move my toes

    Ik ben vroeger ook gepest, precies 2 jaar van de basisschool, ik was altijd de pineut en degene die ze na school op stonden te wachten. Totdat ik het zo en zo spuugzat was, ik de eerste de beste op zijn kop getimmerd heb.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'