• Ik denk dat m'n ipod nu 2 à 3 jaar oud is maar ik neem aan dat dat niets uit maakt.
    In ieder geval, ik fietste naar huis en op een gegeven moment deed hij het niet meer.
    Nu speelt hij het liedje wel af maar geeft hij geen geluid.
    Eerst kon ik het volumebalkje ook niet meer zien, nu opeens wel weer. Maar nog steeds geen geluid.
    Iemand enig idee hoe dit komt en of er een oplossing is?
    Ik heb 'm ook al een aantal keren aan/uit gedaan maar dat werkt dus ook niet.

    Oortjes kapot?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Oortjes kapot?

    Nope, hij doet het ook niet zonder oortjes.

    PewDiePie schreef:
    (...)
    Nope, hij doet het ook niet zonder oortjes.

    Aha, misschien helpt het als je hem eens reset?
    Weet je hoe dat moet?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 12:37 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doe de vergrendel knop aan uit, dan 5 seconde de middelste knop totdat hij gereset is. Als het goed is doet ie het dan want ik heb dit ook een keer gehad.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 12:38 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shinon schreef:
    Doe de vergrendel knop aan uit, dan 5 seconde de middelste knop totdat hij gereset is. Als het goed is doet ie het dan want ik heb dit ook een keer gehad.

    Dankjewel!
    Negligible schreef:
    (...)
    Aha, misschien helpt het als je hem eens reset?
    Weet je hoe dat moet?

    Jep, nu wel. & Bedankt ik ga het straks even proberen.

    PewDiePie schreef:
    (...)
    Jep, nu wel. & Bedankt ik ga het straks even proberen.

    Ik heb hem wel op een andere manier moeten resetten dan hierboven..
    Ofwel was het de middelste knop+play inhouden ofwel de middelste knop+ menu inhouden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right