• Deze story zal enkele 16+ momenten bevatten.

    To meet someone |16+]




    "Weet je zeker dat je dit wilt?" vroeg hij zacht en hij streek door mijn lange bruine haar heen.
    "Ik weet het zeker, weet jij zeker dat je kan stoppen als het genoeg is?" vroeg ik zacht. Ik wilde niemand pijn doen met mijn actie, ik moest zeker weten dat hij niet van me zou gaan houden.
    "Heel zeker." zei hij met een grijns. "Geen verplichtingen."
    "Perfect." glimlachte ik. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ooit zo ver zo komen. Ik had er veel over nagedacht de laatste tijd, waarschijnlijk zouden niet veel mensen het begrijpen. Maar ik wilde gewoon weten hoe het voelde om bij iemand te zijn. Natuurlijk wilde ik het liefst samen zijn met iemand die van mij hield en waarvan ik hield. Maar als ik daarop zou moeten wachten..


    Regina droomt al zo lang ze zich kan herinneren van de liefde. Helaas is de liefde nooit zo vriendelijk voor haar geweest. Nu ze inmiddels 18 jaar is besluit ze dat de maat vol is. Ze ontmoet een jongen en besluit met hem te gaan daten. Gewoon om met iemand samen te zijn, om bij iemand in de armen te kunnen kruipen. Ze gaat tegen al haar principes in. Maar of ze daar uiteindelijk gelukkig van wordt..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Niemand interesse?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik vind het wel nog interessant klinken (:
    Ik ga een bladwijzer zetten en eens lezen als ik tijd heb


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nice:) thanks voor de omerki


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow