• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:34 ]

    Zoals ik mezelf ken, ga ik het opgeven. Ik ga nergens nog zin in hebben, ga me opsluiten thuis en ga verschrikkelijk veel huilen. Ik ga iedere dag bij mijn familie en vriend willen zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    proberen er het beste van te maken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Poeh..dat zou ik echt niet weten. Huilen denk ik?

    Eerst heel hard huilen en dan een bucket list opstellen en daar zoveel mogelijk dingen van proberen te doen :3 En heel veel tijd doorbrengen met vrienden en familie.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Alles wat ik nog wil doen (als dat nog gaat):
    snowboarden, uit een vliegtuig springen met parachute, de jongens van One Direction ontmoeten (hoe dan ook, het zal lukken ^^), naar Australir gaan (maar dat zal dan wel moeilijk zijn) Genieten van de tijd met mijn familie en vrienden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Genieten van het leven dat je nu nog maar voor eventjes hebt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Met mijn vrienden de wereld ontdekken. Grote trip maken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Stoppen met school, er het beste van maken, veel vrienden zien, aan iedereen een mooie brief schrijven, véél piano spelen, en zorgen dat ik toch nog ontmaagd word. :'D
    En uiteindelijk zou ik zelfmoord plegen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat ik dan heel veel tijd met vrienden en familie zou willen doorbrengen. Zolang het nog kan, zou ik steden enzo willen bekijken. Het lieft zou ik nog één of andere cultuurstad willen zien met een leuke geschiedenis. Verder zou ik me wel heel verdrietig voelen en ik zou zorgen dat ik van iedereen afscheid zal kunnen nemen en al dat cliché gedoe, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    grondig afscheid nemen van al mijn dierbaren, en dan zelfmoord plegen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Knuffelen met mijn familie en huilen. Ik kan echt niet zonder mijn familie.

    Naar de bergen gaan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat ik vooral veel zou huilen.


    Owl you need is love.

    Ugly-crying. Heel veel ugly-crying


    26 - 02 - '16

    Verdrinken in zelfmedelijden.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.