• Ik ben pas een nieuwe story begonnen, het is geen cliché verhaal waarin alles perfecte liefde is, er gaat ook zeker wat avontuur in zitten. Als je dat wat vindt, neem dan snel een kijkje bij The Island

    Als je nog een leuke story hebt, ik zoek:
    - One Direction
    - Niet alleen maar cliché, er moet wel spanning in zitten
    - Een beetje horror vind ik ook leuk.

    xx


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old



    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on

    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.