• Ik heb nu echt heel weinig abo's op stories die ik lees.
    En verveel me een beetje af en toe dus ik zoek stories.
    Wat ik lees:
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Andere liever niet maar you can try

    Ik heb zelf ook twee stories.
    I'm like the paparazzi.
    Hidden Feelings.


    Stop the tape and rewind - One Direction


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me

    KLIKERDEKLIK

    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en one direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.

    Like?
    Ik zal zoveel mogelijk proberen te schrijven, maar ik kan niet beloven dat ik elke dag een hoofdstukje kan plaatsen. In verband met school.
    xx


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]
    Onbekende personen, momenteel 6 hoofdstukken


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Your actions speak louder than words. -One Direction.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on - Harry Styles



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.

    Lees je bromance?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Lees je bromance?


    Als het over one direction gaat, is alles goed haha x


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Indeed schreef:
    Als het over one direction gaat, is alles goed haha x

    Moet One Direction er ook in voor komen of is alleen Haz en Lou ook goed?
    In ieder geval, ik heb dus:
    Sightless * Stylinson & Protect * Stylinson & Remain * Stylinson (Afgelopen)
    In geen van allen komt One Direction voor, dus eigenlijk zou je ze ook onder Onbekende Personen kunnen rekenen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    - Deze heeft al enkele hoofdstukken:Knowledge – Zayn Malik

    - En deze start morgen:Don't mess with me -feat. Bieber

    <3 xxxxx.


    LEGGO!

    Ik ben pas begonnen aan een nieuwe story The Island - Harry Styles :)
    En anders kun je misschien ook mijn afgelopen story lezen: Perfect Strangers - Harry Styles :)

    xx


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Meer?


    Stop the tape and rewind - One Direction




    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    A princess, but
    most importantly,
    a girl




    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Christmas Carol ft. Niall Horan


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.