• Luister, ik heb samen met een vriendin een blog gemaakt. En ik zou het op prijs stellen als mensen hun mening hierover zouden kunnen geven.
    als je dit alleen doet om een stomme opmerking te maken, rode kruisje is in de hoek guyssss. verder zijn alle reacties welkom. zowel positieve als negatieve

    http://totaalnietfamous.blogse.nl/


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Progeny schreef:
    Het ziet er op zich wel mooi uit, maar ik vind dat jullie het iets te hard proberen, zeg maar. (:


    Hihihi, ja je hebt best wel gelijk, weer een puntje om op te letten :3 thankyooooooooooooooooou


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Progeny schreef:
    (...)

    'NINJA'd'?
    Die kende ik nog niet. Tell meh what iet ies!


    Als iemand iets zegt wat jij wil zeggen. Eigenlijk hoort t meer bij een edit (je post iets wat er nog niet staat maar als je het gepost hebt zie je dat er iemand sneller was dan jij) maar ik had t nog niet goed doorgelezen toen ik begon te schrijven


    quidquid excusatio prandium pro

    Clubbed schreef:
    Ik vind de lay-out erg mooi (flower)


    thankyooooooou :3


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Ik vind dat het er vrolijk uitziet en dat jullie erg goed je best doen, maar soms erger ik me toch wel aan wat dingen bij de stukjes. Af en toe worden er namelijk geen hoofdletters of juist meerdere uitroeptekens en/of puntjes gebruikt en daar hou ik nou niet zo van. Ook zie ik vaak dat er enorm veel hoofdzinnen achter elkaar worden gebruikt, die kan je beter samenvoegen door middel van wat bijzinnetjes, dat leest een stuk prettiger. Verder wel erg leuk gedaan!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:14 ]


    “Love is a contradiction.”