• En dan heb ik het over Michael Jackson.D:
    Sinds een tijdje ben ik weer helemaal verslaafd aan zijn muziek, en dat gooide me, bam, terug in de herinneringen. Want ook al ben ik 15over7dagen16, die hele tijd ben ik toch wél met hem opgegroeid en ik had altijd zo'n respect voor die man. Hij was zo onbegrepen en excentriek, ja, ik was en ben zeker een groot fan.:9~

    Het is zo stom dat sommige mensen Michael en zijn muziek pas gingen waarderen na zijn dood, terwijl ze hem voor zijn dood belachelijk maakte of compleet negeerde. You never know what you miss 'till is it's gone.(:

    So, zijn er meerdere fans hier, zodat ik niet lonely "sad" ben?
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:27 ]


    everything, in time

    Ik ben geen fan, maar ik vind het zeker niet vreselijk. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zit hier te huilen omdat ik naar You are not alone van MJ luister.
    God hij is zo geweldig en die kloteroddels hebben hem echt gekwetst.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat hij dood is.
    (En dan bedoel ik niet dat ik achter die idiote ideeën sta dat hij nog in leven zou zijn en ergens op een eiland zou wonen.)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pariah schreef:
    Ik ben geen fan, maar ik vind het zeker niet vreselijk. :W


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    ILOVEELENA schreef:
    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cockney schreef:
    Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat hij dood is.
    (En dan bedoel ik niet dat ik achter die idiote ideeën sta dat hij nog in leven zou zijn en ergens op een eiland zou wonen.)


    Inderdaad, dat is een enorm raar idee. En, zoals je al zegt, dat van die ideeën is belachelijk. D:

    @District12, d'aaw, niet huilen!<3
    Ik luister nu Ghost, geweldig.:9~
    Die roddels maakte hem zeker wel kapot. Hij had serieus een pigmentziekte en dan krijg je constant te horen dat je gewoon blank wil zijn. Michael was trots op zijn afkomst.:'D Of dat gedoe met die kinderen/baby's, breek me de bek niet open.><
    In de clip van 'Leave me alone' zie je ook verschillende roddels terug komen, zoals zijn neus haha. (':


    everything, in time

    Ik heb nog steeds zijn cd's liggen, ik ga ze gewoon weer opzetten.
    Mijn familie werd echt gek van me toen ik 24-uur per dag over Michael en zijn muziek praatte.
    Ik snap niet waarom mensen hem zo wouden breken. Hij heeft hun nooit iets ergs aangedaan. Naar wat we van hem hebben gezien, zie je gewoon dat hij een vreselijk lieve man is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Je zou een meisje uit mijn klas moeten ontmoeten, die is echt obsessed van mj .________.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:23 ]


    i put the fun in funeral

    ... Ik kende hem niet voordat hij dood ging. Dus nee.

    Nee ik mis hem niet, het is dan totaal ook niet mijn muziek. Maar ik kan me voorstellen dat, als je fan was/bent, hem mist.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat die mensen die na zijn dood zeggen 'ik was zijn grootste fan we love micheal blablabla' terwijl het enige liedje wat ze kende misschien Thriller of Billie jean was ofzo. :'| maar ik vind een paar liedjes wel goed, ben zelf geen fan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hirasawa schreef:
    ... Ik kende hem niet voordat hij dood ging. Dus nee.


    Je kent hem niet? Hij is de King of Pop!:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Je kent hem niet? Hij is de King of Pop!:'D

    Ze is drie, dus dat is begrijpelijk:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    Wel met iets anders? *casual whistling*


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli