• Heeft iemand vandaag nog iets leuks/niet leuks meegemaakt? Of gewoon.. weet ik veel gooi maar wat neer :)

    x.

    Ik had een ik verveeel me topic gemaakt maar een zeker lief meisje melde me erop dat dit verboden was xD Zo zie je maar MOD's weten ook niet alles xD.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik had vandaag een pw Frans (vrij niet boeiend).
    maar veel beter: me beugel mag eruit:D


    I am an idiot, I move.

    en dan ga ik nu naar bed
    (K)
    trusten!


    I am an idiot, I move.

    ik had vandaag een pw Frans (vrij niet boeiend).
    maar veel beter: me beugel mag eruit:D
    JUhj Hiep hoi voor je beugel. Nou slaap lekker danxD(K)(flower)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    xD ik was een paar uur terug van de trap afgevallen ¬¬ omdat ik uit gleed en toen moest ik net naar de dokterspost die zijden dat het gebroken was en toen werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en nu heb ik gips en nu typ ik met 1 hand dus dat is heel irritand maar ik ben te quizlet verslaafd dat ik wel op de pc moet zijn (: xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik heb eindelijk me huiswerk af:Y) en ben er aan begonnen toen ik thuis was:|


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xD ik was een paar uur terug van de trap afgevallen ¬¬ omdat ik uit gleed en toen moest ik net naar de dokterspost die zijden dat het gebroken was en toen werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en nu heb ik gips en nu typ ik met 1 hand dus dat is heel irritand maar ik ben te quizlet verslaafd dat ik wel op de pc moet zijn (: xD
    Wwoow sjezus, dat is balen zeg! Nou heel veel beterschap dan.. En neem wel rust met je hand.. als je hem nu overbelast heb je een probleem -.-

    x.(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Wwoow sjezus, dat is balen zeg! Nou heel veel beterschap dan.. En neem wel rust met je hand.. als je hem nu overbelast heb je een probleem -.-

    x.(flower)

    Dankjee ^^
    haha ja i know x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik heb eindelijk me huiswerk af:Y) en ben er aan begonnen toen ik thuis was:|
    Oeh das minder, zoveel huiswerk!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Niks. Alleen dat ik nu niet kan slapen en ga van de week mijn 3e fiets helemaal opknappen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Niks. Alleen dat ik nu niet kan slapen en ga van de week mijn 3e fiets helemaal opknappen.
    Ow das minder dat je niet kan slapen.. Maar je fiets opknappen.. van toen.. je fiets is gemold? Of is dit een andere? Want die kun je anders toch gewoon naar verzekering opsturen?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ow das minder dat je niet kan slapen.. Maar je fiets opknappen.. van toen.. je fiets is gemold? Of is dit een andere? Want die kun je anders toch gewoon naar verzekering opsturen?

    x.

    Dit is dezelfde fiets.

    Blijkbaar was die kettingkast al totelos. ( Zat ook met een touwtje vast ) Hij was er alleen af gevallen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Dit is dezelfde fiets.

    Blijkbaar was die kettingkast al totelos. ( Zat ook met een touwtje vast ) Hij was er alleen af gevallen.
    Hmm balen :S.. en knap je die helemaal zelf op omdat het moet of omdat je het leuk vind?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Hmm balen :S.. en knap je die helemaal zelf op omdat het moet of omdat je het leuk vind?

    x.

    Omdat ik het leuk vind.

    Ik heb liefde voor fietsen dus tsah xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Omdat ik het leuk vind.

    Ik heb liefde voor fietsen dus tsah xD.
    Whaha oké dan.. Nou dan wens ik je vooral veel plezier ermaa. En welterusten. Want ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe. Moet morgen om 11 uur weer werken.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Whaha oké dan.. Nou dan wens ik je vooral veel plezier ermaa. En welterusten. Want ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe. Moet morgen om 11 uur weer werken.

    x.

    Welteruste.

    BTW. Ik schroef al vanaf mijn 8e zo'n beetje aan fietsen dus ik ben er een beetje mee opgegroeid dankzij mijn opa ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D