• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542

Mede-eigenaar: pradaa

Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door PUKKELxDING
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

Verzonnen.

Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams

Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Miyuki bezet door PUKKELxDING
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.

Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:08 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

[Hier gaan we dan :) Even kijken wat mijn personages als laatste hebben gezegd ^-^]

Azula

Ik hoorde allerlei geluiden op het dek, maar was veel te moe om te kijken wat er aan de hand was.
    Waarschijnlijk was het Ozai wel, in zijn pogingen om het bliksemsturen erg goed onder de knie te krijgen.
    De afgelopen dagen waren voor mij echt een hel geweest, waardoor ik vrijwel niets had geslapen om toch maar alert te kunnen blijven.
    Maar de vermoeidheid was op de moment veel te sterk, dus gaf ik me er volledig aan over.
    Langzamerhand vielen mijn bruine ogen toe en belandde ik zo in een diepe slaap.

Ik droomde over vroeger, over hoe het in mijn jeugd was tussen mij en Zuko.
    We waren ooit niet zo'n vijanden, weet je.
    In mijn droom, liep Zuko lachend achter mij aan in de rozentuin van het paleis.
    Ik lachte, net als hem.
    Ik was gelukkig, we waren nog maar kinderen en we hoefden ons nergens zorgen over te maken.
    In de verte hoorde ik iemand mijn naam zeggen, maar het duurde eventjes voordat ik besefte dat het niet in mijn droom was.
    Geschrokken keek ik op en wreef slaperig in mijn ogen.

Eliada Azra

Ik had een groot laken op het zand gelegd en zorgde ervoor dat er allerlei heerlijk eten op tafel stond en een fles champagne.
    Ik had in het zand zelf twee fakkels gezet en aangestoken, zodat ze niet geheel in het donker zaten en konden zien wat ze deden.
    Het laken lag dicht aan de zee, maar ver genoeg dat het water hen niet zou raken.
    Op de markt had ik een platenspeler gekocht met wat romantische sfeermuziek, zodat de moed er in zou komen.
    Alles zag er net zo uit als in mijn hoofd.
    In één woord sprookjesachtig.
    Ik keek naar de lucht en zag dat het een heldere hemel was.
    Dit betekende dus dat er erg veel sterren gingen staan.

Eindelijk heb ik gevonden wat ze zeiden :')
    Het stond redelijk ver al ^-^

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:12 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[ Yay finally! ]

Life is hard and then we die

[Jeej!! *doet happydans*(dance)_O_]

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 21:50 ]

Ik heb een extra personage trouwens, zelfverzonnen, vuurnatie, ze heet Miyuki

~ Miyuki
    Zou het? Zou het echt? Zou zo iemand als hij hier zomaar lopen, zonder enige bewaking of ander entourage? Het leek bijna alsof het in mijn schoot geworpen werd.
    Hoe moest ik dit aanpakken? Hij zag er erg vrolijk uit, dus erg boos zou hij niet worden als ik zijn pad zou kruizen, toch? Ik besloot om het zekere voor het onzekere te nemen. Vastbesloten kruiste ik zijn pad. Net toen ik hem wilde aanspreken, struikelde ik. De losse steen die voor mijn voet lag had ik in mijn opwinding duidelijk niet gezien.
    Wat een flater.

[ik doe Ozai & Aang's stuk wel zodra ik terug ben uit school. En ik heb dus geen flauw benul waar jij bent gebleven, Missdreams, dus ik kan het je ook niet zeggen :3]

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

[Ik ben bij Zuko op het strand xD]

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:52 ]

<|Ozai|>
    Nadat Ozai zijn toespraak had gehouden, die zeer goed verliep, liep hij terug in de richting van zijn schip. Plotseling liep er een vrouw op hem af, maar ze struikelde vlak voor hem. Ijzig keek Ozai naar de vrouw, maar het viel hem op dat ze eruit zag alsof ze van een rijke familie kwam. Sterker nog dacht hij toen ze vanuit haar liggende beweging naar de knielende houding ging om alsnog voor hem te buigen, ze ziet er niet eens zo heel slecht uit. "Sta op", gebood hij haar.

Aang stond op en keek om zich heen. Niemand in de buurt, maar hij kon zien dat hij in het woud was. Nu opzoek naar iemand die hem kon helpen. Maar wie? Hij hoorde dat er iemand kwam aanrennen, en toen hij zich omdraaide zag hij tot zijn opluchting dat het een oude vriend was, de panda-geest Hei Bai. "Hoi oude vriend, hoe gaat het?", vroeg Aang terwijl hij de panda over zijn neus wreef. "Ik moet op bezoek bij een oude vriend en een oude vijand. Zij kunnen mij misschien hulp en inzicht bieden in wat ik moet doen", zei Aang. Allereerst moeten we naar Roku.

[Leave, kun jij misschien Foh als karakter nemen? Dat is de naam van de gezichtendief. Hij krijgt uiteindelijk een te belangrijke rol

Pukkelxding, hoe moet Ozai zich gedragen tegenover Miyuki? Aardig of juist overheersend?]

[Aardig en overheersend? Aardig als ze doet wat hij zegt, overheersend als ze niet snel genoeg is, zoiets?]

~ Miyuki
    Haastig stond ik op. Ik hoopte dat hij mijn reactie niet te overdreven vond. Ik klopte mijn kimono af en hief mijn hoofd op. Er ontstond direct een blos op mijn wangen toen ik zag hoe hij naar me staarde. Het was precies die blik die vertelde wie hij was, alles wat ik zocht. Dit moest een droom zijn...

[is goed, maar ik kan misschien beter vragen, is Ozai verliefd op haar? Of ziet hij haar als een werkneemster?]

[en ff zorgen voor de notificaties :3 ]

[Hmmmm... hij wordt wel verliefd op haar, maar hij laat andere mensen inclusief haar liever denken dat hij haar ziet als werknemer?]

[inclusief haar? nee, want dan moet ik het in zijn gedachten laten overkomen, en daar ben ik niet echt goed in. Maar in het openbaar doet hij wel overheersend etc. En hij wil aan z'n trekken komen 8D]

[jep, sounds good to me :Y)]

<|Ozai|>
    "Is er iets?", vroeg Ozai iets minder ijzig, maar je kon het niet bezorgd noemen. Toen de vrouw opstond en haar kleren afschudde voordat ze antwoorde keek Ozai nog eens goed naar haar. Ze was goed gevormd en toonde ook aristocratische trekken in haar gezicht.

[WARNING: Ik ben volgens mij vreselijk met gevoelens etc, dus niet raar opkijken als ik daar niet al te ver op in ga]

[ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 15:02 ]

~ Miyuki
    "Nee meneer, ik dacht alleen, omdat u Ozai bent... Ik bewonder u meneer." Ik schaamde me voor mijn rare gedrag, maar waarschijnlijk was hij het wel gewend. Het was immers Ozai, een man met veel volgers.