• Woensdag gaan de mensen met Frans op school naar Lille een dagje. HEt stomme is ik heb geen Frans en moet dus gewoon tot 10 over 4 naar school:(. Meer dan de helft is naar Frankrijk en een paar 'ziek' Bij LO zouden we wel iets leuks gaan doen en ik hoop dat bij Z&W we eten mogen maken.xD Met Duits gaan we helemaal nergens heen(huil)

    Heeft jou school ook uitjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jup. Naar Amsterdam (:


    I am an idiot, I move.

    ik ben naar Technopolis geweest en ik ga aan het eind van het jaar naar de Efteling ofzo
    BORING
    ik wil naar het buitenland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, wij gaan als het goed is naar Barça, en sowieso naar Winterberg, maar je moet kunnen skiëen/snowboarden, anders moet je gaan langlaufen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ben in de eerste naar Parijs geweest, en volgend jaar gaat iedereen 4 dagen weg, maar ik niet. In plaats daarvan krijg ik iets groters, dus daar heb ik vrede mee. ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Uh, wij gaan midden januari fucking kamperen op Schiermonnikoog voor twee dagen? ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vorig jaar ben ik naar Lille geweest met school voor 1 dag en naar Kleef, dit jaar gaa ik naar Keulen een dag en naar Praag vier dagen :) Maar wij wonen héél dichtbij Duitsland, dus daarom gaan we vaak naar een Duitse stad.


    Take risks and conquer your fears.

    Een dagje Lille? Wow.
    Wij zijn laatst een dag naar Leiden geweest met de gymnasium-groep (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En als ze dan Frans hebben liggen ze te zeiken dat het een kuttaal is, blablabla.

    Ja, dit jaar zijn we nog voor Geschiedenis naar Ramioulle geweest en volgend jaar gaan we naar Londen, dan Parijs en dan Italië. En ik ben nog op drie-daagse geweest.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:03 ]

    same here, mijn beste vriendinnen zitten in Lyon voor een week en ik met duits zit op school ;p


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aan het begin van het jaar naar den Haag geweest. Dat is alles voor dit jaar(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Curtis schreef:
    Jup. Naar Amsterdam (:


    DAAR WOON IK!;D.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Eh, in het eerste twee dagen naar Zeeland.
    In het tweede een dag naar Leuven/Bobbejaanland.
    In de derde een dag naar Köln/Fantasialand.
    In de vierde nergens.
    In de vijfde vier/vijf dagen naar Berlijn.
    In de zesde x dagen naar Londen, weet niet hoeveel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier een opsomming van alle jaren:
    1e: Leiden, Slagharen en kamp in een random dorp.
    2e: Bremen; Omniversum.
    3e: den Haag; Haagse tribune.
    4e: Naar Dublin voor een week(:
    De rest weet ik overigens nog niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    In mei vijf daagjes op schoolkamp (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee. Dat zouden we zelf moeten organiseren :')


    -