• Mensen, ik wil even zeggen dat ik vind dat jullie je moeten schamen!
    Half Quizlet is boos op Bomm omdat zij DarkPassion 'geholpen zou hebben met mod-worden'!
    Bij deze wil ik opbiechten dat:
    1. Ik zowel Linetjuh als TOMxMYGOD een PB heb gestuurt waarin ik zei dat ze zich absoluut moesten aanmelden als mod omdat ik denk dat ze super mods zijn!
    2. Ik heb openlijk geduimt dat Linetjuh, TOMxMYGOD en DarkPassion mod werden!
    3. Ik heb alle WannaB mods met een stafblad afgewezen, tenzij het slechts een waarschuwing was en hun inzendingen ééérg goed waren!

    HATEN JULLIE MIJ NU OOK? ENKEL OMDAT IK HÓÓP DAT MIJN VRIENDIN MOD WORD? ENKEL OMDAT IK DE MENSEN WAARVAN IK DENK DAT ZE NIET GESCHIKT ZIJN ALS MOD HEB AFGEKEURD?

    HATEN JULLIE MIJ NU?!?!


    Zo ja; dan vind ik jullie zwak en laf, net als ik de mensen die Bomm haten zwak en laf vind!
    Wil iedereen die nog nóóit een vriend(in) heeft geholpen, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!
    Wil iedereen die nog nooit heeft gehoopt dat een vriend(in) ergens in slaagde, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!

    Bomm heeft niet valsgespeelt, evenmin als iedere andere mod!

    En als jullie haar nu haten, enkel omdat zij een mening heeft en die ook durft te laten zien, dan ga ik nu ogenblikkelijk weg van deze website!
    Want ik heb géén woorden om te zeggen wat ik van zulke kortzichtige mensen vind...



    Amen.

    Amen. _O_ Helemaal mee eens!! Maar ja, je kunt ergens ook niet veel verwachten met die jonge meiden hier op Q. Meesten zijn zo'n 12-14 jaar. ¬¬

    xXx <3


    je kunt nu wel zeggen dat wij slap of wat dan ook zijn maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt troela -.-''


    Waarom reageer je dan op deze topic als je niet weet waar het over gaat? ¬¬ Like, dôh o.O


    FML

    Heb ff voor je gekeken en je hebt er géén ;)

    sorry! ik weet hier helemaal niks van af!!sterker nog; ik wist niet dat er wat ruzie was op Quizlet!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Amen. _O_ Helemaal mee eens!! Maar ja, je kunt ergens ook niet veel verwachten met die jonge meiden hier op Q. Meesten zijn zo'n 12-14 jaar. ¬¬
    *voelt zich aangesproken*
    xD
    ik ben 14 =']

    (...)Dat is niet zo. Ze heeft alleen een been gebroken waardoor ze minder online is. :S
    zie Bomm's nieuwste blog maar...

    (...)heb je ooit waarschuwingen of forum/gb-bans gehad? zo nee: dan heb je géén strafblad (A)

    o.O dat heb ik nooit gehad (A)
    Gelukkig maar :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    sorry! ik weet hier helemaal niks van af!!sterker nog; ik wist niet dat er wat ruzie was op Quizlet!!
    als je er niks mee te maken hebt neem ik je ook niks kwalijk hoor xD

    ik vindt het trouwens supper dat je het voor je vriendinnen op neemt!:D
    [respect!](of hoe je het ook schrijft!)

    sorry moest ik ff kwijt!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze heeft gewoon gelijk, houdt je mond en sluitt je erbij aan xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vindt het trouwens supper dat je het voor je vriendinnen op neemt!:D
    [respect!](of hoe je het ook schrijft!)

    sorry moest ik ff kwijt!!

    Ja idd, Volgens mij ben je echt een super goede vriendin!


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik vindt het trouwens supper dat je het voor je vriendinnen op neemt!:D
    [respect!](of hoe je het ook schrijft!)

    sorry moest ik ff kwijt!!
    dankje :)
    Ik ben blij dat ik na dit topic nog wat respect krijg =']

    Ze heeft gewoon gelijk, houdt je mond en sluitt je erbij aan xD
    xD
    =']
    dit vind ik om de één of andere reden érg lachwekkend =']
    maar wel heel erg lief (K)

    Je hebt helemaal gelijk. Zo een gedoe gewoon voor de nieuwe mods dat het niet eerlijk zou zijn enzo, ik heb er eigenlijk niet echt iets mee te maken, maar dan nog! Rutger heeft de eindbeslissing toch gewoon genomen, waarom dan zo een gezeik?! Sorry, maar dat snap ik echt niet... Ik vind het eigenlijk heel erg zielig.. =S Maarja..


    Tanya is de beste.

    Eigenlijk echt kinderachtig dat iedereen zo jaloersig reageert. Heb soms echt het gevoel dat ik hier tussen een stel kleutertjes zit. -.-'


    Mew <3

    Ik bemoei me niet met al die dingen.
    Ik ben geen mod geworden, dus pech.
    Maar ik vind dat HATEN dat iedereen nu doet erg overdreven.. Volgende keer meer geluk, toch? Wees gewoon blij voor de personen die wél mod zijn geworden!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...