Priemgetal schreef:
(...)
Wauw, respect. Wat gaaf dat jij en je vriend het dan zo goed volhouden en op één lijn zitten!
Mijn vriend studeert, en daar help ik hem wel eens bij. Net zoals dat ik gewoon met hem kan lachen/huilen (als dat moet) en we elkaars grenzen goed kennen. Thanks voor je reactie
Ik heb met al mijn (ex)vrienden altijd grote leeftijdsverschillen gehad, en daar ook nooit problemen mee gehad. Mijn ouders wisten al op hele jonge leeftijd, dat ik thuis zou komen met een oudere man. Hihi.
Mijn vriend en ik houden het ongelooflijk goed vol, en hebben geen seconde moeite met wat dan ook. We genieten ongelooflijk veel van elkaar, en wat ik ook moet bekennen, is dat wij beiden het leeftijdsverschil altijd vergeten. Pas als we er expliciet op geattendeerd worden, beseffen we het onszelf weer.
Mijn vriend en ik zijn erg op elkaar ingespeeld, en kennen elkaar zo ongelooflijk door en door goed, dat is niet normaal meer. En ja, dat is ook héél vaak best eng, dat iemand je zó goed kan kennen.
Huil met hem, lach met hem, maak plezier, je bent de regisseur van je eigen leven, maak er wat moois van!
Oh, en als je wilt mag je er altijd over PB'en natuurlijk
Bad decisions make good stories.