• Hoi ik ben dooddoenervo en ik heb een probleem:
    IK HEB DONDERDAG EXAMENS EN WEET NIET HOE OF WAT IK MOET DOEN OM TE STUDEREN!!!!
    dus als je tips hebt kun je die hier plaatsen, ook als je met hetzelfde probleem zit kun je hier rondsnuffelen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:39 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat ligt er maar net aan welk vak.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Verban jezelf tijdelijk van Quizlet.
    2. Herhalen, herhalen en herhalen. (samenvattingen, opdrachten maken etc.)
    3. Ga op een rustige plek zitten waar je je goed kan concentreren en niet bloot staat aan afleiding.


    your eyes are like stars in the night.

    Niet op Quizlet zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De manier van studeren is bij ieder vak verschillend. Bij geschiedenis maak ik als er veel tijden achter elkaar komen altijd een tijdlijn waardoor je daar alles aan op kunt hangen. Dan maak je een samenvatting van de tekst. Beide leer je heel erg goed en tadaa. Een goed cijfer.

    Bij economie maak ik gewoon een samenvatting met alle begrippen, leer die volledig. Lees het boek 3x goed door. Tadaa. Een goed cijfer. Bij aardrijkskunde precies hetzelfde.

    Met wiskunde is het gewoon oefenen, oefenen, oefenen. Daar kun je voor de rest niet zoveel aan doen.

    Met Frans en Duits is het gewoon verschijdene malen oefenen op WRTS. Grammatica regels leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Engels is gewoon grammatica leren en mee oefenen, woordjes invoeren op WRTS en verschijdene malen goed doornemen. Tadaa. Een goed cijfer.

    Bij natuurkunde, scheikunde en biologie. Weer samenvattingen maken en die heel goed leren. En bij natuurkunde eventuele formules gewoon volledig vanbuiten leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Dat is tenminste hoe ik het altijd doe. En natuurlijk gewoon quizlet uitzetten en genoeg tijd er aan besteden(;

    Succes!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vraag aan de mods of ze je bannen voor een bepaalde periode zodat je niet door quizlet word afgeleid. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wandering schreef:
    De manier van studeren is bij ieder vak verschillend. Bij geschiedenis maak ik als er veel tijden achter elkaar komen altijd een tijdlijn waardoor je daar alles aan op kunt hangen. Dan maak je een samenvatting van de tekst. Beide leer je heel erg goed en tadaa. Een goed cijfer.

    Bij economie maak ik gewoon een samenvatting met alle begrippen, leer die volledig. Lees het boek 3x goed door. Tadaa. Een goed cijfer. Bij aardrijkskunde precies hetzelfde.

    Met wiskunde is het gewoon oefenen, oefenen, oefenen. Daar kun je voor de rest niet zoveel aan doen.

    Met Frans en Duits is het gewoon verschijdene malen oefenen op WRTS. Grammatica regels leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Engels is gewoon grammatica leren en mee oefenen, woordjes invoeren op WRTS en verschijdene malen goed doornemen. Tadaa. Een goed cijfer.

    Bij natuurkunde, scheikunde en biologie. Weer samenvattingen maken en die heel goed leren. En bij natuurkunde eventuele formules gewoon volledig vanbuiten leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Dat is tenminste hoe ik het altijd doe. En natuurlijk gewoon quizlet uitzetten en genoeg tijd er aan besteden(;

    Succes!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ga in de studie.
    Dat doe ik. Thuis is er teveel afleiding.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Larten schreef:
    Vraag aan de mods of ze je bannen voor een bepaalde periode zodat je niet door quizlet word afgeleid. x']


    Dat is nog niet zo'n slecht idee. (:

    ihearthazza schreef:
    (...)

    Dat is nog niet zo'n slecht idee. (:

    Natuurlijk is het niet een slecht idee! ik heb nooit slechte ideeën! (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aquila schreef:
    Ga in de studie.
    Dat doe ik. Thuis is er teveel afleiding.


    Ga in de studie? Wat is dat?(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ga in de studie? Wat is dat?(cat)

    Sommige scholen hebben studie in de namiddag. Dan blijf je op school, zit je in een lokaal, moet je zwijgen en ben je dus eigenlijk verplicht om te leren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Wandering schreef:
    De manier van studeren is bij ieder vak verschillend. Bij geschiedenis maak ik als er veel tijden achter elkaar komen altijd een tijdlijn waardoor je daar alles aan op kunt hangen. Dan maak je een samenvatting van de tekst. Beide leer je heel erg goed en tadaa. Een goed cijfer.

    Bij economie maak ik gewoon een samenvatting met alle begrippen, leer die volledig. Lees het boek 3x goed door. Tadaa. Een goed cijfer. Bij aardrijkskunde precies hetzelfde.

    Met wiskunde is het gewoon oefenen, oefenen, oefenen. Daar kun je voor de rest niet zoveel aan doen.

    Met Frans en Duits is het gewoon verschijdene malen oefenen op WRTS. Grammatica regels leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Engels is gewoon grammatica leren en mee oefenen, woordjes invoeren op WRTS en verschijdene malen goed doornemen. Tadaa. Een goed cijfer.

    Bij natuurkunde, scheikunde en biologie. Weer samenvattingen maken en die heel goed leren. En bij natuurkunde eventuele formules gewoon volledig vanbuiten leren. Tadaa. Een goed cijfer.

    Dat is tenminste hoe ik het altijd doe. En natuurlijk gewoon quizlet uitzetten en genoeg tijd er aan besteden(;

    Succes!


    Dat deed ik ook altijd toen ik al die vakken nog had.


    <3

    Paradis schreef:
    (...)
    Sommige scholen hebben studie in de namiddag. Dan blijf je op school, zit je in een lokaal, moet je zwijgen en ben je dus eigenlijk verplicht om te leren (:


    Ahaa, okeei. Weer wat geleerd(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.