• Over Harry Potter,
    én als je heel goed kunt schrijven en het net zo geweldig is als abduction dan onbekende personen.
    Vooral George en Fred!
    EN EN, het moet veel liefde bevatten waardoor ik helemaal weg zwijmel en mijn eigen forever alone clubje vergeet.


    EDIT: No bromances of uhm gay verhalen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:51 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit verhaal van Zazu is zeker de moeite waard om te bekijken.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    En ik heb ook nog wat HPstories op mijn profiel, daarvan is "what if severus snape had survived" de beste :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    The Battle Between Dark & Light-Draco Malfoy, Severus Snape, Fred Weasley

    + Nog een paar Severus Snape stories op mijn profiel, maar daar komen Fred en George niet zoveel voor ;D.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb heel veel Harry Potter. Dit is een 4-shot over George, hier vind je een verhaal over een Slytherin docente en dit is een Draco Malfoy verhaal. Hier kun je de rest van mijn stories vinden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het verhaal is niet van mij maar het is wel harry potter related duss

    http://www.quizlet.nl/stories/35317/bad-romancesnape/


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!