• HoeOverleefIk... ? En kennen jullie daar de E-mails van, etc.? Ik zoek een vriend(in) om dat ook te doen, zegmaar lange mails schrijven naar elkaar en steeds beantwoorden.
    Ik kan juist niemand vinden. Wil iemand van jullie dat met me doen? Ik heb maar één iemand nodig. Willen jullie dit invullen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Let je op spellings- en grammaticafouten?:
    Vind je E-mails leuk?:
    Schrijf je lange E-mails?:
    Vind je HOI leuk?:


    Alvast bedankt ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snap hem volgens mij niet helemaal, dat kan liggen aan het tijdstip


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    Ik snap hem volgens mij niet helemaal, dat kan liggen aan het tijdstip


    Hoe bedoel je?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Katnip schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Ik heb alle boeken gelezen maar wat voor email's bedoel je precies?
    bedoel je van als je een probleem hebt je dat in een email naar iemand stuurt en dan de ander je advies geeft via email?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik snap het punt niet zo goed... Je wilt dus een vriend(in) om mee te e-mailen for real. Net zoals in de boeken van HOI?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Daan
    14
    Meestal wel. Maar het gaat van zelf, denk ik. xD
    Ja, als ik zin heb en echt iets heb te vertellen (wat ik meestal heb, want ik ben een echte babbelaar)
    Ja, ik heb 1 deel gelezen, en die vond ik zeker weten wel stoer :D

    Groetiessss daaaan :D

    Naam: Eva
    Leeftijd: 13
    Let je op spellings- en grammaticafouten?: Zeker, ik vind het zelfs irritant als iemand dat niet doet...
    Vind je E-mails leuk?: Ja, ik vermoed dat dat de reden is waarom ik hier aan het typen ben :')
    Schrijf je lange E-mails?: Als er iets is om over te schrijven. Ik kan 'hoi, alles goed?' vragen, maar ook 10-pagina's-lange mails schrijven.
    Vind je HOI leuk?: JA! Al heb ik niet alle boeken gelezen. Mijn favoriet is trouwens 'Hoe Overleef Ik... Een Gebroken Hart?'

    Stuur me maar een PB'tje ofzo :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Naam: Nore
    Leeftijd: 14
    Let je op spellings- en grammaticafouten?: Ja, ik kan er niet tegen als iemand daar niet op let, al ben ik nog steeds menselijk en maak ik af en toe een foutje. :W
    Vind je E-mails leuk?: Ik vind het niet speciaal leuk ofzo, maar ik vind het leuk om met iemand te corresponderen. En aangezien e-mail daar het aangewezen programma is.
    Schrijf je lange E-mails?: Ik schrijf alleen lange e-mails als ik echt iets heb om over te praten, anders krijg je van die vage gesprekken die ophouden nadat iedereen heeft gezegd hoe het gaat.
    Vind je HOI leuk?: Mwa, het is niet helemaal mijn soort boeken, maar ik vind ze ook niet vreselijk ofzo. Ik heb er trouwens maar twee gelezen, dus kom niet naar mij voor vragen. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Naam: Maxime
    Leeftijd: 11
    Let je op spellings- en grammaticafouten?: Niet heel erg. Ik vind het alleen wel irritant als iemand zonder hoofdletters of geen komma's of wat dan ook gebruikt.
    Vind je E-mails leuk?: Soms.
    Schrijf je lange E-mails?: Ligt aan het onderwerp.
    Vind je HOI leuk?: Mwah, ik heb ze wel allemaal gelezen.


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Naam: Laura
    Leeftijd: 14
    Let je op spellings- en grammaticafouten?: Dat hangt er vanaf hoe erg ze zijn,
    Vind je E-mails leuk?: soms
    Schrijf je lange E-mails?: Dat hangt er eenbeetje van af
    Vind je HOI leuk?: Ik heb de boeken nog nooit gelezen :X


    Ex astris, sciencia

    Naam:
    Annemiek.
    Leeftijd:
    14
    Let je op spellings- en grammaticafouten?
    Bij mezelf kan ik wel precies zijn met mijn spelling. Maar als jij nou een keer een spelfout maakt ga ik daar echt niet over zeuren.
    Vind je e-mails leuk?:
    Nouja, meestal zit er alleen maar spam in mijn inbox, maar als ik dit soort mails krijg vind ik het wel leuk.
    Schrijf je lange e-mails?
    Kijk, als ik iets te vertellen heb kan ik prima lange e-mails schrijven. Maar ik kan niet echt een hele pagina typen over niets(:
    Vind je HOI leuk?
    Ik vond ze wel heel erg leuk, ik ben er nu wel een beetje op uitgekeken. Ik heb ze overigens wel allemaal gelezen. Ik denk dat ik toen in groep 8 en begin eerste zat. Nu zit ik dan in de derde. Maar ik heb toen wel heel erg van de opgewekte schrijfstijl en inderdaad ook van die e-mails genoten. Maar nu? Niet heel erg meer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk dat ik xlufjoetoexx kies (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh, je hebt al iemand gekozen zie ik (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Oh, je hebt al iemand gekozen zie ik (:


    Je kan nog steeds een 'paspoortje' maken hoor (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Katnip schreef:
    Ik denk dat ik xlufjoetoexx kies (:.


    Stuur me maar een PB als je definitief beslist hebt :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 12:00 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!