• Heey,

    ik zie heel veel van die Rpg en het zou toch ook leuk zijn om met Quizletters een RPG te maken over jezelf. Niet over One Direction, Harry Potter. Dat zou toch ook leuk zijn? Of niet?

    Snappen jullie mij?


    we danced all night to the best song ever.

    Hmm, ik denk dat veel mensen het juist leuk vinden om in een fantasiewereld bezig te zijn, in plaats van hun eigen leven. Dat is toch wat je bedoelt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat Taize zegt, het is juist leuk om je eens in de rol van een ander te plaatsen. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Wat Taize zegt, het is juist leuk om je eens in de rol van een ander te plaatsen. (:


    Ja, dat wel. Maar dat zou ook wel leuk zijn.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik zou zeggen, open er gewoon een en dan zie je vanzelf wel wie er meedoen!(bloos)


    everything, in time

    Er zijn veel mensen te vinden voor reality RPG's, maar over zichzelf, denk ik niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voor mij is het ook net aantrekkelijk omdat je iemand anders kan zijn, dingen kan beleven die in de echte wereld niet voorkomen.
    So I'll pass.

    Hopelijk vind je mensen die wel interesse hebben ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Voor mij is het ook net aantrekkelijk omdat je iemand anders kan zijn, dingen kan beleven die in de echte wereld niet voorkomen.
    So I'll pass.

    Hopelijk vind je mensen die wel interesse hebben ^^


    This.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'