• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

De hele zolder is voor ons ingericht.

Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

Is dat ook verkeerd?

Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

Hale schreef:
    (...)

Ik en nigel hebben ook een korte relatie gehad enzo. Maar helaas werkte dat niet.

Weetje hoe het is om iemand van wie je zielsveel houd bijna dood is?

Daar is helemaal niets anders aan.

Dat is knap klote, dat mag je ook zeggen. Als iemand van wie je houd doodgaat, is het alsof er een stukje van jezelf meegaat. Een onvervangbaar stukje.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hale schreef:
    (...)

Ik en nigel hebben ook een korte relatie gehad enzo. Maar helaas werkte dat niet.

Weetje hoe het is om iemand van wie je zielsveel houd bijna dood is?

Daar is helemaal niets anders aan.

Ik weet zelfs hoe het is als ze dood is, mijn moeder is overleden en sindsdien zijn mijn zus en ik ook veel closer, maar niet klef, zoals jullie.
    Die relatie verklaart wel een hoop. Maar ik neem aan waarom je kan zien dat veel mensen het vreemd vinden, zeker als ze dat van die relatie niet weten.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Frigga schreef:
    (...)
    Ik weet zelfs hoe het is als ze dood is, mijn moeder is overleden en sindsdien zijn mijn zus en ik ook veel closer, maar niet klef, zoals jullie.
    Die relatie verklaart wel een hoop. Maar ik neem aan waarom je kan zien dat veel mensen het vreemd vinden, zeker als ze dat van die relatie niet weten.

Ja ok.

Maar ik voel me veilig als we samen in 1 bed liggen en ik in zijn armen in slaap val.

Ik weet dat hij mijn vriend niet is en zo zie ik hem ook totaal niet.

Maar...

Ik weet niett.

Gecondoleerd met je moeder.

Hale schreef:
    (...)

Ja ok.

Maar ik voel me veilig als we samen in 1 bed liggen en ik in zijn armen in slaap val.

Maar...

Ik weet niett.

Dank je.
    Ik snap je ook ergens wel, maar om dat met je broer te doen komt bij de meeste mensen gewoon vreemd over.
    Maar daar moet je je eigenlijk gewoon niks van aantrekken, als jullie je er goed bij voelt en goed onthoud dat het je broer is en niet je vriend is er geen probleem.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Frigga schreef:
    (...)
    Dank je.
    Ik snap je ook ergens wel, maar om dat met je broer te doen komt bij de meeste mensen gewoon vreemd over.
    Maar daar moet je je eigenlijk gewoon niks van aantrekken, als jullie je er goed bij voelt en goed onthoud dat het je broer is en niet je vriend is er geen probleem.

Ik weet het.

Kan ik je een pb sturen?

Hale schreef:
    (...)

Ik weet het.

Kan ik je een pb sturen?

Ja hoor.

Hale schreef:
    (...)

Ja ok.

Maar...

Ik weet niett.

Dat vind ik dan wel weer een beetje apart. En wat je zelf al zegt, wij weten niet allemaal hoe 't voelt om iemand kwijt te raken.
    Ik ben veel mensen kwijt geraakt, misschien heb je de topics wel meegekregen :{D, maar de band met mijn broer is niet zo goed, dus ik heb bij hem nooit de troost kunnen vinden als jij bij Nigel, dus ik kan 't me gewoon niet inbeelden dat ik met mijn broer in één bed zou liggen. Maar als 't jou troost biedt, moet je 't gewoon blijven doen. (:

everything, in time

Progeny schreef:
    (...)

Dat vind ik dan wel weer een beetje apart. En wat je zelf al zegt, wij weten niet allemaal hoe 't voelt om iemand kwijt te raken.
    Ik ben veel mensen kwijt geraakt, misschien heb je de topics wel meegekregen :{D, maar de band met mijn broer is niet zo goed, dus ik heb bij hem nooit de troost kunnen vinden als jij bij Nigel, dus ik kan 't me gewoon niet inbeelden dat ik met mijn broer in één bed zou liggen. Maar als 't jou troost biedt, moet je 't gewoon blijven doen. (:

Misschien heb je de topics meekregen over Tarik?

Ik hield Mike uit zijn slaap met mijn gehuil en daar werd hij chaggie van dus ging ik maar bij nigel in bed liggen. En hij is de hele nacht voo mij mij opgebleven.

Hale schreef:
    (...)

Misschien heb je de topics meekregen over Tarik?

Ik hield Mike uit zijn slaap met mijn gehuil en daar werd hij chaggie van dus ging ik maar bij nigel in bed liggen. En hij is de hele nacht voo mij mij opgebleven.

Ho ho ho, nu klink je weer een beetje aanvallend. Ik zeg toch juist dat het goed is? Je hoeft je voor mij echt niet te verantwoorden hoor.:'D

everything, in time

Progeny schreef:
    (...)

Ho ho ho, nu klink je weer een beetje aanvallend. Ik zeg toch juist dat het goed is? Je hoeft je voor mij echt niet te verantwoorden hoor.:'D

Niet mijn bedoeling...

Progeny schreef:
    (...)

Je hebt gelijk. HO HO HO, MEEEEERRY CHRISTMAS!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hale schreef:
    (...)

Niet mijn bedoeling...

Geeeeft niet. Ik snap 't ergens wel, als je constant moet uitleggen waarom iets zo is en wanneer mensen er raar over denken, terwijl jij weet dat het zo niet in elkaar zit.
    Zo dat was vaag.(cat)

MERRY CHRISTMAS!(':

everything, in time

Jullie zijn wel heel hecht natuurlijk, maar als jullie je er goed bij voelen... waarom dan niet? :'D

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Met je stiefbroer zo'n relatie hebben. Dat is geen incest, dat is iets waar je dankbaar voor moet zijn.

Ik zou zeggen wees er blij mee

Don`t mess whit me or you got shit baby!!

XMistressX schreef:
    Met je stiefbroer zo'n relatie hebben. Dat is geen incest, dat is iets waar je dankbaar voor moet zijn.

Ik zou zeggen wees er blij mee

Ben ik ook.

Ik ben de heer dankbaar dat ik hem elke ochtend weer naast me heb.