• Je beste vriendin heeft een vriend, en heeft nauwelijks tijd om iets af te spreken omdat haar "vriend" - waar ik eerst mee aan het daten was - schijnbaar belangrijker is. En jij - ik dus - wordt aan de kant gezet.
    Nog people die dit kennen? Uch.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:19 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ja, ik heb er ervaring mee.
    Maar als ik me meld met de aankondiging; 'Je besteed meer tijd aan je vriend dan ons.' Dan weet ze dat dit ook zo is, aangezien ik me normaal nooit met andermans relatie bemoei.

    Dus als ik jou was zou ik het gewoon zeggen. En als ze er niet blij mee is, dan raakt zij een vriendin kwijt, en jij bent van een idioot verlost.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 8:53 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Defensive schreef:
    Het schijnt heel vaak voor te komen. Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee...
    Maar dat kun je niet echt een beste vriendin noemen dan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    http://www.quizlet.nl/poems/11202/chella/
    Dit.


    Ze heeft al die twee maanden niets van zich laten horen. Het enige wat ik van haar kreeg was een smsjes met 'Je word tante'. Ze is dus zwanger.

    Ik heb besloten haar mijn rug toe te keren.


    Als ze me nodig heeft met de baby enzo dan moet ze maar bellen.

    Yup. Ervaring mee. Twice. Nu wordt 't tijd dat ik eens een vriendje krijg.
    Alleen heb ik geen beste vriendin, maar zijn het gewoon vrienden van me.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 23:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hyperion schreef:
    (...)

    Ik vind hem ook niet leuk meer, het is een kneus, en een focking dikke player, maar schijnbaar ziet zij dat in.


    Oh, dát herken ik pas goed. :W Maar niet dat ze mij laat vallen.


    Your make-up is terrible

    Mijn beste vriendin heeft een vriend en ik ook, dus we spelen quitte & we begrijpen elkaar als we het vriendje een keer boven elkaar verkiezen ^^


    Life is hard and then we die

    Nee heb eigenlijk zoiets niet echt meegemaakt. Niet op zo'n manier dan dat ik er erg mee zat, ik vond het wel logisch :') Ik was schijnbaar zelf zo'n persoon toen ik met mijn ex had, heb er van geleerd. Al had mijn beste vriend niet op een goeie manier laten weten dat ik hem buitensloot. Ik heb nu een andere vriend en ik ga er ook wel op letten nu ^^


    -

    Helaas ken ik dat maar al te goed.
    Dat heb ik ook gehad met een van mn beste vriendinnen. En het ergste vond ik nog dat ze van te voren zei dat als ze klef zou gaan doen met haar vriend, we het haar zouden moeten zeggen. Dus wij het zeggen. Zij alleen maar zeggen dat het niet waar is... -.-

    Maar dat wordt vanzelf minder. Ik dacht eerst ook dat dat niet kon, maar (in mijn situatie) kon het wel. Het geklef, en het 'mijn vriendje is belangrijker'-gedoe werd wel minder, maar ik heb niet zo veel contact meer met haar dusja zo veel zie ik er niet van :')
    (das verder een lang verhaal, mocht je t interessant willen en het willen weten, stuur me maar een pb ;))


    Inspiration can hit you any time

    Ja iedere keer dat een ''vriendin'' een vriend of vriendin kreeg werd ik aan de kant getrapt. en als het uit was kon ik terug komen. Ik heb het helemaal gehad met haar en heb dr nu lekker ook al een paar maanden niet gesproken.


    Stop holding me under and let me breathe.

    heb geduld, als het uit is komt ze op jouw schouder uithuilen (bloos)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Welcome to my life.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yes. Alleen heb ik nooit eerst met hem gedated. Even was ze wel jaloers toen ze al samen waren omdat hij en ik heel goed overeenkomen maar ik beschouw hem echt eerder als de broer die ik nooit had.
    Ik zie haar nu wel minder vaak en als ik haar wel zie is hij er bijna altijd bij.
    Maar al bij al, en dit zeg ik niet omdat het zo hoort; ik ben wel blij voor haar want ik weet dat ze nog moeite doet om met me af te spreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wou dat dat bij mijn beste vriendin het geval was zodat ik ein-de-lijk kon zeggen 'En nu beëindig ik onze vriendschap!'.


    Owl you need is love.