• Je beste vriendin heeft een vriend, en heeft nauwelijks tijd om iets af te spreken omdat haar "vriend" - waar ik eerst mee aan het daten was - schijnbaar belangrijker is. En jij - ik dus - wordt aan de kant gezet.
    Nog people die dit kennen? Uch.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:19 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Het schijnt heel vaak voor te komen. Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee...
    Maar dat kun je niet echt een beste vriendin noemen dan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Het schijnt heel vaak voor te komen. Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee...
    Maar dat kun je niet echt een beste vriendin noemen dan.


    Ik vind hem ook niet leuk meer, het is een kneus, en een focking dikke player, maar schijnbaar ziet zij dat in.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn beste vriendin vraagt me steeds om het haar te zeggen als ze meer met haar vriend omgaat dan met haar vrienden en mij.
    Dus als ik jou was, zou ik het haar gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze je laat vallen voor haar vriend. Heb ik ook al eens tegen iemand gezegd (die helaas niet wou luisteren, maar ach).


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Mijn beste vriendin vraagt me steeds om het haar te zeggen als ze meer met haar vriend omgaat dan met haar vrienden en mij.
    Dus als ik jou was, zou ik het haar gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze je laat vallen voor haar vriend. Heb ik ook al eens tegen iemand gezegd (die helaas niet wou luisteren, maar ach).


    Als ik dat ga zeggen wordt ze boos, dat weet ik wel zeker..


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dat herken ik ja, vriendinnen die er met jou ex -of in jou geval ietsje anders dan- vandoor gaan. :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Dat herken ik ja, vriendinnen die er met jou ex -of in jou geval ietsje anders dan- vandoor gaan. :W


    Ik zeg nu ook liever niet meer wie ik leuk vindt, dan zegt de een weer wat of flirt de een er mee.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Defensive schreef:
    Het schijnt heel vaak voor te komen. Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee...
    Maar dat kun je niet echt een beste vriendin noemen dan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Defensive schreef:
    Het schijnt heel vaak voor te komen. Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee...
    Maar dat kun je niet echt een beste vriendin noemen dan.


    I was an angel living in the garden of evil

    Herkenbaar (bloos)


    i put the fun in funeral

    Soms moet je het riskeren dat ze boos wordt.
    Wij hebben het op een zwak moment van haar gezegd dat ze ons liet vallen, wat ze achteraf niet eens gehoord bleek te hebben omdat ze ontkende dat wij haar zo iets ooit hadden gezegd. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en heb tegen haar vriend gezegd dat wij er ook nog zijn, verwezen naar haar leeftijd en het feit dat ze een leven heeft en natuurlijk ons. Volgens mij is haar vriend nog steeds kwaad op me en ze hebben absoluut niet geluisterd, maar meisje, als je je vriendin terug wilt, moet je het riskeren dat ze even boos wordt. Geloof me. Wij zijn onze vriendin ook kwijt, we hadden het vroeger moeten zeggen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Volgens mij kent iedereen dit wel.,
    tegen mij is zelfs een keertje gezecht'Ja, maar nu ik hem heb, sta jij op de tweede plaats, dat snap je toch wel.'
    En dat waren dan opeens mijn twee beste vrienden die wat met elkaar hadden..
    Dus, tip van de dag.
    Koppel nooit je twee beste vrienden.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik herken het wel, en er iets van zeggen is niet erg makkenlijk omdat je dan 'jaloers' overkomt. Ik ken het probleem en het enige wat je er aan kunt doen is er over praten al is meestal het standaard antwoord dat ze er niets aan kunnen doen en dat hun vriendje ook aandacht verdient. persoonlijk heb ik zoiets al opgegeven en de enige troost die je hebt is dat wanneer het uit is ze naar jou toe komen. -mijn ervaaring tenminste-


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nope, ik heb geen beste vriendin. Ik ken wel de halve school maar... geen beste vriendin. :"D
    Ik ben het alleen gewend als mensen naast me aan het zoenen zijn, en ik dan heel lonely sta.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jep, ken het en het is nog niet eens zo lang geleden gebeurd. Ik heb besloten niet meer tegen haar te praten om te kijken of ze tegen mij begon te praten. Een jaar later heeft ze nog steeds niets gezegd. Ik zag nota bene achter haar in de bioscoop een paar dagen geleden en ze zei niets.


    Take risks and conquer your fears.

    Mraz schreef:
    Nope, ik heb geen beste vriendin. Ik ken wel de halve school maar... geen beste vriendin. :"D
    Ik ben het alleen gewend als mensen naast me aan het zoenen zijn, en ik dan heel lonely sta.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.