• Ik weet dat dit een heel onnodig topic is, maar ik weet gewoon niet welke foto ik moet kiezen voor mijn karakter Maddison. Dus... welke vinden jullie 't leukst?

    1.


    2.


    3.



    Eventueel eigen foto's mag je ook plaatsen!
    Thanks x.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 13:43 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hmm, hoe moet ik dit nou beschrijven... Een meisje dat mishandeld wordt door haar vader, maar niemand hier iets van wil laten merken. Ze wordt vaak verkeerd ingeschat door anderen mensen. Heel onzeker over haarzelf en haar lichaam. Heel creatief en als je haar goed kent is ze heel spontaan en vrolijk. (:

    Oke thanks, klinkt goed btw.


    live the life you love

    3 & anders 4 (:

    al vind ik 1 wel beter passen vanwege het blonde.
    Maar die lijkt zo standaard xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deze?


    live the life you love

    Saph schreef:
    (...)

    als ze onzeker is over haar uiterlijk, moet je geen abrbiepoppetje nemen...
    vind ik dan


    Ik vond 't wel logisch als je onzeker bent over je uiterlijk dat je er zoveel mogelijk make-up opsmeert in de hoop dat je er mooier op lijkt.. maar ik weet niet!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ibiza schreef:
    Deze?


    Ik wil meer een plaatje waar echt haar gezicht op te zien is. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    5.



    6.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    This one?


    live the life you love

    Ik vind ze allemaal een beetje standaard, om eerlijk te zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ibiza schreef:
    This one?


    Pffff, waarom is er nergens de perfecte foto? ):


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Drie. *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil anders wel meehelpen zoeken hoor, wat voor karakter heeft ze ongeveer? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hmm, hoe moet ik dit nou beschrijven... Een meisje dat mishandeld wordt door haar vader, maar niemand hier iets van wil laten merken. Ze wordt vaak verkeerd ingeschat door anderen mensen. Heel onzeker over haarzelf en haar lichaam. Heel creatief en als je haar goed kent is ze heel spontaan en vrolijk. (:


    Voor ILOVELIEKE


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:11 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    6.


    Just keep your head up. Stick on the ice.




    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John