• Nog 10 dagen school, en dan heb ik kerstvakantie. Jeeeaah
    Hebben jullie al plannen? Of wil je nog eerst die dagen zien te overleven?

    Ik kan echt niet wachten totdat ik 2 weken vrij heb. Heerlijk; kerst, oud-en-nieuw, en natuurlijk heeeeel veel Q...


    Everything Is Impossible

    Ohyeah, I can't wait. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jaa, in de eerste week ga ik hopelijk iemand meeten in A'dam en misschien naar een meeting in den Haag als hij door gaat. Heel veel afspreken met vrienden. En dan de tweede week skiën*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jaa, ik ben al drie maanden aan het aftellen.
    Eerst kerst, dan ga ik naar de Taizé in Berlijn meeting en zie ik Julia, een vriendin van mij uit Zweden eindelijk weer, en als ik weer terug ben misschien nog bij wat mensen logeren.
    It's gonna be EPIC (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb nog niks gepland. Dat wordt waarschijnlijk weer de halve vakantie niets doen en af en toe met iemand afspreken :'D En met oud & nieuw heb ik ook nog niks :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2 weekjes..
    maandag dinsdag - les
    woensdag donderdag - voor mezelf werken op school
    vrijdag - vrij

    zo zien mijn weken er uit (:

    Eerst overleven dan zie ik wel verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met vriendinnen oud en nieuw vieren, en weer zo'n 200 euro uitgeven aan vuurwerk (:

    aaaw yeah omg ik heb er echt zin in want op 2 januari ga ik naar London. En sowieso vind ik kerst geweldig dus ik heb er echt superveel zin in :3


    As travars

    Ik heb nog 8 dagen les, 1 dag kerstviering en op vrijdag al vakantie. Me gusta.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Ik heb nog 8 dagen les, 1 dag kerstviering en op vrijdag al vakantie. Me gusta.


    Lucky ;D

    Ik heb nog 9 dagen les, 1 dag kerstviering


    Everything Is Impossible

    Ik telde de dagen tot mijn beugel eraf mag (nog 5)
    Nu, ook nog 8 dagen en 2 lesuren (1 examenbeurt) tot ik vakantie heb + oudercontact en kerstviering


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nog negen dagen les, een kerstviering, een kerstgala, een grote praktische opdracht waar ik nog niet aan begonnen ben en dan is het vakantie :'D
    En in die vakantie moet ik nog twee praktische opdrachten doen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb AB-SO-LUUT geen zin in de kerstvakantie.

    Ondanks, dat ik op vakantie ga..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb wat leuke dingetjes gepland. :D

    Ik ga dan toch helemaal niets doen.


    26 - 02 - '16