• DE BEKENDMAKING KOMT MORGEN ^^

    hoi (: ff kort het verhaal;

    Je bent een geobserdeerde TH-fan. je gaat ook met TH op je buik naar school enzo [T-shirt] daardoor word je nogal vaak gepest enzo maar je trekt je er niks van aan. op een dag besluit je te 'minderen' met TH en gooi je al je spullen van TH op zolder, behalve je lievelings CD je wordt dan ook zal van die CD en gooit hem er bij. als je dan op een dag zit te kwijlen naar een poster van hun, zit je te denken om een band te beginnen. zelf speel je een beetje gitaar en er zit ook een jongen bij je in de klas die best wel kan Drummen. de rest moet toch nie moeilijk zijn? als de band bijelkaar is en jullie al een paar concertjes hbn gegeven enzo komt er een actie van MTV! ze zoeken nieuwe rockbandjes en jullie doen mee ^gaan jullie winnen? loopt dit goed af?



    Rollen;
    # 1 ; LOLLIPOPx
    # 2 ; BoKillerDoll
    # 3 ; NimmaGirl
    # 4 ; KimxGeorg
    # 5 ; sayXkiss
    # 6 ; Billneukerx3
    # 7 ; xNIJNTJE
    # 8 ; pam1iris


    Dit wil ik weten;
    # Rol;
    # Naam;
    # Plaatje;
    # Tekstje;


    xx- MY ^^


    when words fail, music speaks.

    ik wil info komt ^^


    # Rol; Wat het beste bij me pas [you know what i want x]]

    # Naam; Annelies

    # Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    # Tekstje;

    Haaii kienders^^



    Héé! Chickens, het is hier te doen hoaa! Jah eindelijk heb ik jullie aandacht >,<.

    Nou, ik ga mezelf ff voorstellen dus wil ik dat je je bek houd. Nou, listen to me bitch. Mijn naam is Annelies en ik leef nu al 17 jaartjes op deze planeet. In mijn vrije tijd ga ik veel met vrienden weg. Nou, ik ga met hun shoppen, naar de bioscoop, naar feestjes en nog van die leuke dingen. Jaah, ik zei tegen jullie chickens en nee je zegt niet dat ik dat niet mag want ik mag alles. So, deal with it biaatch ^^ Nou, ik moet gaan want ik moet m'n sportzak voor te gaan hiphoppen&streetdance nog gaan maken.



    SeeYahKienders<3

    # Rol;7

    # Naam;Raquel

    # Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=161eft&s=4

    # Tekstje;Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    # Rol;
    Verassing 6
    # Naam;
    I Think,, Wacht.. Rose (A)
    # Plaatje;
    Kyk maar in me FB
    # Tekstje;
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am


    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    # Rol; Verassing 1 ,2 of 3

    # Naam; Paris

    # Plaatje; http://media.photobucket.com/image/megan%20hollywood/Diamond__Girl/Megan%20Hollywood/l_c48e4a77dc8bf1a6a0f39dcfe12142ed.jpg?o=18

    # Tekstje;


    Hellow Kiendjaas <3333


    Listen Up Biatzz ,

    You Are In The World Of Paris!


    Oke nu stop ik even met dat Engels Shit x'].
    Ik ben dus Paris (ddat was ondertussen al duidelijk ='].) En ik ben helemaal niet op mijn mondje gevallen. Maar dat betekend nu ook weer neit dat ik een levende Barbie pop ben. Ik hou van Mode en ben er zowat verslaaft aan ^-^. En als je mode hoord dan denk je ook weer die is verlsaaft aan shoppen. Afcourse ^-^. Verder heb ik de shit aan : Levende Barbie poppen, Onhumoristische mensen ='], En Baazige kiendes. Maar ik ga weer Biatzz!

    Byee Kindjaas <3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    # Rol; Verassing 6#

    # Naam; Renee

    # Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78419

    # Tekstje; Hi poepz!<3 Ik ben Renee en leef al zo'n 16 jaartjes op deze aardbol. Ik leef in een gezellig gezin. Mijn vader speelt gitaar in een band waardoor ik ook een paar liedjes kan spelen :Y) Maar zingen is meer mijn ding. Nouja verder ben ik volgens die meeste mensen erg lief & grappig. Ook zorgzaam goh beter kan het niet. Verder heb ik verslavingen aan zingen, dansen, lolly's. cupcake's, hello kitty & music. Nouja in mijn vrije tijd ga ik vaak winkelen en ook is mijn haar mijn obsessie. Ik dans en zing dus en foto's maken doe ik ook graag. Ik kijk graag films vooral de Titanic!Ook geef ik graag free hugs!<3 Nou ja ik moet gaan winkelen met Bo!<3 Byee.


    I do not hook up.

    # Rol; 4

    # Naam; Kim

    # Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    # Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Nr 3.


    # Rol;nr 3

    # Naam; Shanice

    # Plaatje; komt er aan ;)

    # Tekstje;
    Heey liefkesss <33

    Mijn naam is Shanice en GEEN chinees!!als je mij daar 1 keer mee aanspreekt dan verzeker ik je : je ligt dn in het ziekenhuis :P
    Ik hou van lolly's,Dansen,Muziek,Kauwgom,Vrienden,Zusje en die zooi.Ik werd vroeger gepest maar dat is nu voorbij,Mijn vrienden helpen me met alles en ik heb een grote steun aan mijn zusje!!Ik ben Hyper en Melig,en soms een beetje Dom :P.
    Ik haat bitchy's en verwaande trutten.Ik ben blij met wie ik ben en jah je moet het accepteren :P.OW jah ik ben 16 jaar en jah...Ik hou van HipHop en R&B moet je nog iets van me weten??
    meld het :p

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol 5. info komt n_n
    naam;
    Joyce
    plaatje;
    http://www.teenhollywood.com/wallpaper/400x300/358/willa-holland-wallpaper.jpg
    tekstje;
    Héééj lieve mensen.Ik ben joyce en ben 16 jaar.Muziek is mijn grote passie en ik kan niet zonder.Ik doe al sinds mijn 6e muziekschool,maar ondertussen ben ik er mee gestopt en doe ik gewoon wat op me'n eigen.Ik haat school,meer als dat je kunt denken,en ik wil er echt niet over praten.Voor de rest zijn mijn vrienden mega belangrijk,ik kan gewoon niet zonder hun.Een leven zonder hun kan ik echt niet voor stellen want dan ga ik dood.Voor de rest heb ik een tattoo op de binnekant van mijn arm.tot in de helft,allemaal sterretjes op een rijtje n_n stiekem laten zette want ik zouw het nooit hebben gemogen,en dan vooral niet van mijn moeder.Voor de rest?Ik ben fan van tokio hotel,ze zijn het helemaal.Ze rocken mijn wereld en zijn het rythme in mijn hart en tom laat zonder dat hij het beseft sneller slaan.Voor de rest is partys en shoppen een mega grote verslaving,ook iets waar ik niet zonder kan.En voor de rest?weet ik echt niet wat te vertellen,ik ben gewoon uitgepraat.dus ik ga,Bye!<3

    # Rol; nummertje 8

    # Naam; Summer

    # Plaatje;http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    # Tekstje; Hoi mensjjes I'm Summer from L.A. Ik ben 17jaartjes en ik ben gek op mijn vrineden en drinken, wel te verstaan bier en nee ik ben geen alcholicer, just Like It that's It. maar weetje ik moet moven wnt ik ga uit, mijn grootste hobby natuurlijk Ciao.x3


    *He's the one.

    oe jeah ^^ mensen, ik ga zoow beslissen, ben ff melig zijn met me BF ^^


    when words fail, music speaks.

    # Rol; nummertje 8

    # Naam; Summer

    # Plaatje;http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    # Tekstje; Hoi mensjjes I'm Summer from L.A. Ik ben 17jaartjes en ik ben gek op mijn vrineden en drinken, wel te verstaan bier en nee ik ben geen alcholicer, just Like It that's It. maar weetje ik moet moven wnt ik ga uit, mijn grootste hobby natuurlijk Ciao.x3


    *He's the one.

    okeeJ mensjes ^^
    MEET Savannah <'33
    Wij gaan samen rollen uitdingesen :'D


    when words fail, music speaks.

    okeeJ mensjes ^^
    MEET Savannah <'33
    Wij gaan samen rollen uitdingesen :'D



    Lol x']
    Ik rol heb ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    okeeJ mensjes ^^
    MEET Savannah <'33
    Wij gaan samen rollen uitdingesen :'D

    Yeah maar jij eerst hier moeten bekend maken !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    WIJ eerst ff bekijken ^^ dan erop zetten als ze allemaal bezet zijn Bekendmaking ^^


    when words fail, music speaks.