• Wat zou jij doen, zou je plots kunnen tijdreizen?

    Phoenix Houston is een 17 jarige uit het jaar 20023. De wereld is enorm vooruitgegaan en ondertussen bestaan er al vliegende auto's, je kan zomaar een reisje naar de maan boeken, er wonen mensen op Mars, .. Eigenlijk de gekste dingen. Maar wanneer de zevende wereld oorlog uitbreekt om een klein kettinkje waarmee je kunt tijdreizen, Phoenix het in handen krijgt en iedereen achter haar aan zit, bevelen haar ouders om te vluchten, door middel het kettinkje. Dat doet ze en ze komt in het jaar 2011, een periode in begin december waar iedereen bezig is met Kerstmis. Maar Phoenix snapt er niks van. Ze probeert de dingen te ontdekken en wanneer iemand dan op haar verliefd word, is ze helemaal de kluts kwijt. Wat is verliefdheid nou? Wat is dat hele feest rond Kerstmis? En wat als je maar maximaal een maand kan reizen door de tijd en je dan weer een jaar moet wachten?


    Dat is mijn idee voor een nieuwe story.

    Do/Don't?
    Origineel?
    Melden?
    Ft. One Direction?


    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:14 ]

    Doen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Lol, ik heb ook een verhaal over Tijdreizen, alleen dan hbeel anders :]
    Ik zou doen, het is leuk, alleen heel erg ingewikkeld x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En wat als je maar maximaal een maand kan reizen door de tijd en je dan weer een jaar moet wachten?

    Hoe kwam ze dan in 2011 terecht? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    En wat als je maar maximaal een maand kan reizen door de tijd en je dan weer een jaar moet wachten?

    Hoe kwam ze dan in 2011 terecht? :W


    Ik bedoel dat je maar maximaal een maand kan reizen naar waar je wilt en dan wordt je automatisch terug gezonden naar je eigen jaar. Dan moet je een heel jaar wachten voordat je weer opnieuw kan reizen.

    Ik zou het doen, het is origineel. Momenteel lees ik vrij veel verhalen dus je hoeft het niet te melden. Maar asjeblieft dit verhaal is opzichzelf al origineel genoeg, doe er geen One Direction in.

    De enige opmerking die ik heb is dat ik de naam van de hoofdpersoon apart vind. Het zijn gewoon twee steden uit Amerika aan elkaar geplakt. Maar goed, dat is natuurlijk jouw keuze(:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:19 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Doen, maar gooi 1D er alsjeblieft niet bij. Dat is zo out of context dat mijn ogen er pijn van zouden doen c:

    De opmerking hierboven over haar naam klopt ook. Zoek een ietwat passende naam voor iemand in 200-something. Ik denk niet dat mensen hun kinderen dan nog Phoenix zullen dopen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:21 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Saph schreef:
    En wat als je maar maximaal een maand kan reizen door de tijd en je dan weer een jaar moet wachten?

    Hoe kwam ze dan in 2011 terecht? :W


    Mijn rekenmachine zegt dat ze dan 20023-2011=18012 jaar.

    Da's een boel maandjes D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou zeggen; doen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Do/Don't? Zeker doen! Het klinkt ontzettend leuk :P
    Origineel? Niet onorigineel.
    Melden? Als je dat zou willen, graag.
    Ft. One Direction? NEE. Daar heb ik niets mee. Dan haak ik meteen af (sorry, maar het is zo =3)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?