• Haha, kom er net achter dat een vriend die ik al een tijdje niet had gesproken zijn vriendin heeft leren kennen op een kermis. ^^ Dat vind ik best wel een grappige plaats om je vriendin te ontmoeten :)

    Zo, waar hebben jullie je (ex)vriend(in) ontmoet?:Y)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:15 ]


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    in de efteling. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hij zat bij me in de klas. Toen het uit ging was het gelukkig zomervakantie anders zou dat wel een beetje awkward zijn geweest. Later ging het weer aan bij een verjaardag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niet. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ga stilletjes in een hoekje zitten huilen, als jullie me zoeken ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    School :W


    26 - 02 - '16

    Nou, ik lag zo op een avond op een of ander raar geval. Het was best wel rustig in de kamer, maar buiten de kamer liepen allemaal knappe meisjes in van die coole uniformpjes voorbij. Nou, en toen draaide ik mijn veel te grote hoofd naar rechts, en zag haar daar. Ze had een goddelijke elegantie en sierlijkheid. Toen nog een beetje kort en mollig, maar met de jaren werd ze lang en slank. _O_

    nu 19 jaar later, zijn we nog steeds samen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Nou, ik lag zo op een avond op een of ander raar geval. Het was best wel rustig in de kamer, maar buiten de kamer liepen allemaal knappe meisjes in van die coole uniformpjes voorbij. Nou, en toen draaide ik mijn veel te grote hoofd naar rechts, en zag haar daar. Ze had een goddelijke elegantie en sierlijkheid. Toen nog een beetje kort en mollig, maar met de jaren werd ze lang en slank. _O_

    nu 19 jaar later, zijn we nog steeds samen :Y)

    .... o my.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RainbowDash schreef:
    Nou, ik lag zo op een avond op een of ander raar geval. Het was best wel rustig in de kamer, maar buiten de kamer liepen allemaal knappe meisjes in van die coole uniformpjes voorbij. Nou, en toen draaide ik mijn veel te grote hoofd naar rechts, en zag haar daar. Ze had een goddelijke elegantie en sierlijkheid. Toen nog een beetje kort en mollig, maar met de jaren werd ze lang en slank. _O_

    nu 19 jaar later, zijn we nog steeds samen :Y)


    Shut up about your stupid hand, seriously.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Larten schreef:
    (...)
    .... o my.


    Wat? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Rory schreef:
    (...)

    Shut up about your stupid hand, seriously.(no_chears)


    Yeah well, I was going to describe you,but then I remembered I wasn't supposed to know what look like. So I propose an honest blackmail! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    He's nowhere to be found (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    He's nowhere to be found (cat)


    That's what she (me) said!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yeah well, I was going to describe you,but then I remembered I wasn't supposed to know what look like. So I propose an honest blackmail! (cat)


    You don't want to know what I look like, you really don't. So I suggest you just stick with your hand. I think I like that better, anyway..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    You don't want to know what I look like, you really don't. So I suggest you just stick with your hand. I think I like that better, anyway..


    Okay :Y)

    Larten! Jij bent nu gepromoveerd tot mijn vriendje en ik heb je hier ontmoet. Gefeliciteerd! (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ehm... Ik hou niet zo van vastigheid. Ik vind één avondje gewoon gezellig kletsen veel leuker dan dat relatiegedoe.
    Anyway, ik heb ooit wel een vriendje gehad. Op Ameland. Hij noemde me Beppie en hij was schattig. Ik was acht en hij negen.


    "Well, well. Look who we've got here!"