• Voor een vak op school (soort Engels) had ik bepaalde cijfers op mijn rapport, namelijk een A+ (10), A (ong. 9/10) en een B+ (ongeveer 8/9) voor reading, speaking & writing (weet niet welke voor wat, staat er nog niet bij)
    Maar dan heb ik wel een C- (onvoldoende, C+ is pas voldoende) voor Use of English?

Wtf, nu mag iemand mij uitleggen hoe ik met een onvoldoende voor 'grammtica/gebruik van Engels' toch een 10, 9 en 8.5 kan halen voor het spreken en schrijven van Engels? :')

Nevermind, er staan nu wel de juiste dingen bij de cijfers ;p
    Writing: A+
    Use of English: A
    Listening: B+ (lessen waren saai en ik dus onrustig en nogal van de keltserige xd)
    Speaking: C- (Omdat ik niet meedeed in stuk heb ik niet kunnen spreken, maar om dan een onvoldoende te geven -facepalm-)

[ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:51 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Misschien werkwoordsvormen door elkaar geslagen of een stuk van de oefening niet ogelost of zo?

[ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:25 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Cumberbatch schreef:
    Misschien werkwoordsvormen door elkaar geslagen of een stuk van de oefening niet ogelost of zo?

Werkwoordsvormen door elkaar? Hmm, nee.
    Stuk van oefening niet gedaan, nee :p Moest 1 verhaal schrijven, 2 gedichten en 1 songtekst erin plakken. Lol.

Echt apart dit :'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tja dan weet ik het ook niet... Vragen of je het in mag kijken?

Frankly my dear, I don't give a damn.

Huh, wth? XD Ik zal even naar de leraar toe gaan als ik jou was... e_O;

[ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:29 ]

Misschien heb je bepaalde dingen in de verkeerde context gebruikt? -dom

Has no one told you she's not breathing?

Lol, beginpost aangepast.