• Hoe poept Catdog?(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WTF, dat plaatje ziet er sick uit. :'D
    Gelukkig is het zo fake als wat. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Wat is dat voor film, want ik zag een stukje van de trailer, maar heb hem afgezet(bat)


    Een dik mannetje met enge ogen heeft zich verdiept in de film The Human Centipede 1. Hij heeft een duizendpoot als huisdier, hij trekt zich af als hij de film the human centipede 1 ziet. Hij heeft z'n eigen moeder vermoord. En hij wil dus eigenlijk een soort van menselijke duizendpoot maken. En godver, meer kan ik er niet over zeggen, het is een verschrikkelijke film, serieus.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:06 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Een dik mannetje met enge ogen heeft zich verdiept in de film The Human Centipede 1. Hij heeft een duizendpoot als huisdier, hij trekt zich af als hij de film the human centipede 1 ziet. Hij heeft z'n eigen moeder vermoord. En hij wil dus eigenlijk een soort van menselijke duizendpoot maken. En godver, meer kan ik er niet over zeggen, het is een verschrikkelijke film, serieus.

    Het klinkt als iets wat ik niet wil zien D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Een dik mannetje met enge ogen heeft zich verdiept in de film The Human Centipede 1. Hij heeft een duizendpoot als huisdier, hij trekt zich af als hij de film the human centipede 1 ziet. Hij heeft z'n eigen moeder vermoord. En hij wil dus eigenlijk een soort van menselijke duizendpoot maken. En godver, meer kan ik er niet over zeggen, het is een verschrikkelijke film, serieus.


    Die hebben wij samen gezien. Jij haakte al na 20 minuten af. (cat)
    Serieus, het is echt fucking eng, hij hechtte de gezicht van die slachtoffers aan iemand anders anus. Brrrrrrrr. Oke, teveel details. Zoveel spijt ik heb gekeken. D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Het klinkt als iets wat ik niet wil zien D:


    En dat was nog maar het begin, als je ziet hoe hij van die mensen een duizendpoot maakt... Absoluut geen aanrader. D:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:11 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als cat poept, komt het uit dog zijn mond, en omgekeerd.


    Owl you need is love.

    Activity schreef:
    (...)

    Die hebben wij samen gezien. Jij haakte al na 20 minuten af. (cat)
    Serieus, het is echt fucking eng, hij hechtte de gezicht van die slachtoffers aan iemand anders anus. Brrrrrrrr. Oke, teveel details. Zoveel spijt ik heb gekeken. D:


    Het was de ergste dag van m'n leven, ik wordt nog steeds misselijk als ik er al aan denk. Serieus, hoe zou dat zijn voor de moeder van die acteur? D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Het was de ergste dag van m'n leven, ik wordt nog steeds misselijk als ik er al aan denk. Serieus, hoe zou dat zijn voor de moeder van die acteur? D:


    En hij zelf dan?
    Moeder: 'Nou, ik ben hartstikke trots op mijn zoon die een op hol geslagen maniak speelt in de film; the human centipede. Echt, hij is zo ver gekomen dat hij een menselijke duizendpoot heeft weten te maken! en er nog seksueel opgewonden van te worden ook.'
    GADVER.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Buddy schreef:
    Daar wil ik liever niet over na denken.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Activity schreef:
    (...)

    En hij zelf dan?
    Moeder: 'Nou, ik ben hartstikke trots op mijn zoon die een op hol geslagen maniak speelt in de film; the human centipede. Echt, hij is zo ver gekomen dat hij een menselijke duizendpoot heeft weten te maken! en er nog seksueel opgewonden van te worden ook.'
    GADVER.




    HAHAHAHA. Ja mijn schoonzus keek 'm met m'n broer en toen zei ze zo: marina.. ik moet je iets laten zien.. kijk deze film kijken we.
    Toen liet ze die trailer zien. En. Omijngod de trailer alleen al is vreselijk :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    De mensen die dit hebben bedacht waren gewoon dronken toen ze het tekende. 8D

    Dat vraag ik me ook al eeuwen af ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    vocalizer schreef:
    Niet? (no_chears)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.