• Ik moest vandaag naar school. Door de regen, hagel, onweer en windstoten. Echt niet normaal.
    Vond het best eng en onverantwoord.

    Wat vinden jullie?


    Everything Is Impossible

    Same here D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toen ik weg ging was het net droog, dus ik had nergens last van.
    Alleen de wind is echt vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heerlijk dit weer, hier hou ik van. Beter dan die hete zomer van de laatste jaren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DarkSavior schreef:
    Toen ik weg ging was het net droog, dus ik had nergens last van.
    Alleen de wind is echt vervelend.

    Dit dus, op de heen en terugweg en op weg naar de Cesartherapie. Oftewel, alle 4 de keren geluk gehad :3


    Let it come and let it be

    Absoluut. Serieus, 's ochtend kom ik doorweekt op school aan na zeventien kilometer fietsen. Ben ik net weer heerlijk droog, raad eens? Ja! Goed! Kan ik terugfietsen waardoor ik weer zeiknat ben. Bovendien moet ik door de weilanden fietsen waardoor ik heel veel wind vang en moeite had mijn fiets op het pad te houden. Maar goed, we gaan gezellig morgen weer(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind storm gewéldig, behalve als ik er doorheen moet. Gelukkig hoefde ik alleen maar door de wind, geen regen oid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ik vind storm gewéldig, behalve als ik er doorheen moet. Gelukkig hoefde ik alleen maar door de wind, geen regen oid.


    Hope goes lost but never dies.

    DarkSavior schreef:
    Toen ik weg ging was het net droog, dus ik had nergens last van.
    Alleen de wind is echt vervelend.


    Hetzelfde geld voor mij ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het geluk dat ik tussen die buien door fiets.

    Jep, ik had eerste uur uitval. Dus ik moet dóór het onweer, hagel en de wind. Jippie.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Meh, ja nu is het nog steeds kutweer en ik moet nog de hond uitlaten. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:55 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik was ziek. Dus van het weer had ik geen last.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm ik woon 5 minuten van school vandaan, maar bij m'n pa moet ik een kwartier fietsen. Dus het ligt eraan waar ik ben, als ik bij m'n ma ben hoef ik dus maar 5 minuten te fietsen en vind ik het niet erg. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee dat heb ik nu gelukkig niet gehad, maar ik heb vanaf maandag al de heen en terugweg door de regen moeten fietsen.. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Buddy schreef:
    Ik was ziek. Dus van het weer had ik geen last.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor